تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی TMNT Arcade Wrath of the Mutants برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

بازی Wrath of the Mutants به شما امکان می‌دهد تا در نقش یکی از چهار لاک‌پشت نینجا افسانه‌ای یعنی لئوناردو، رافائل، دوناتلو و میکل‌آنژو بازی کنید و با انبوهی از دشمنان مبارزه کنید. این بازی دارای گرافیک و گیم‌پلی به سبک کلاسیک بازی‌های آرکید دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی است و شامل مراحل، دشمنان و غول‌های نهایی جدیدی نیز می‌شود. علاوه بر گیم‌پلی اصلی، این بازی حالت‌های بازی مختلفی را هم ارائه خواهد داد که در نوع خود جالب هستند. در حالت Arcade باید مراحل بازی را به صورت تک‌نفره یا دو نفره به صورت محلی پشت سر بگذارید.

Teenage Mutant Ninja Turtles Arcade: Wrath of the Mutants PC-SKIDROW

دانلود-بازی-Wrath-of-the-Mutants

حالت Versus هم در نوع خود جالب بوده و می‌توانید با یک دوست به صورت محلی مبارزه کنید. در حالت Boss Rush باید با تمام غول‌های نهایی بازی به صورت متوالی مبارزه کنید. حالت Mouser Race هم بخش جدیدی است که در این حالت باید در یک مسیر پر از مانع با سایر بازیکنان مسابقه دهید. بازی به خاطر گرافیک و گیم‌پلی نوستالژیک، موسیقی متن جذاب و محتوای جدیدش مورد تحسین قرار گرفته است. این بازی همچنین برای طرفداران سری Teenage Mutant Ninja Turtles که به دنبال تجربه‌ای کلاسیک و سرگرم‌کننده هستند، جذاب خواهد بود.

از بهترین قابلیت‌های این اثر هم می‌توانیم به گرافیک و گیم‌پلی به سبک کلاسیک بازی‌های آرکید، قابلیت بازی به صورت تک‌نفره و دو نفره، مراحل، دشمنان و غول‌های نهایی جدید، حالت‌های بازی مختلف و همچنین موسیقی متن جذاب آن اشاره کنیم.

اسکرین-شات-بازی-TMNTA-Wrath-of-the-Mutants اسکرین-شات-بازی-TMNTA-Wrath-of-the-Mutants اسکرین-شات-بازی-TMNTA-Wrath-of-the-Mutants اسکرین-شات-بازی-TMNTA-Wrath-of-the-Mutants اسکرین-شات-بازی-TMNTA-Wrath-of-the-Mutants اسکرین-شات-بازی-TMNTA-Wrath-of-the-Mutants info

Re-experience the 2017 arcade classic with 3 additional stages and 6 additional boss battles! Take control of Leonardo, Michelangelo, Donatello or Raphael in this classic beat-em-up inspired by the cult favorite Turtles in Time. Play with your friends through 4 player local co-op

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 / Windows 11

Processor: i5-3570

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GTX 1050

DirectX: Version 11

Storage: 7 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی TMNT Arcade Wrath of the Mutants برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..