تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی FOREWARNED برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

بازی FOREWARNED یک اثر ویدیو گیمی ترسناک و مخفی‌کاری چندنفره آنلاین است که بعد از مدت‌ها برای طرفداران این سبک ارائه شده است. در این بازی، شما و تا دو بازیکن دیگر نقش گروهی از کاوشگران را دارید که به دنبال گنجینه‌های باستانی در اعماق اهرام مصر هستند. اما اهرام‌ها خالی از سکنه نیستند و موجودات مومیایی شده و ارواح خشمگین در آن ها پرسه می‌زنند. گیم‌پلی بازی بر پایه همکاری و مخفی‌کاری استوار است. شما باید با استفاده از هوش و کار تیمی خود از میان مومیایی‌ها عبور کنید، معماها را حل کنید و گنجینه‌ها را پیدا کنید.

FOREWARNED PC-SKIDROW

دانلود-بازی-FOREWARNED

گیم‌پلی مخفی‌کاری و ترسناک مهم‌ترین المان‌های این اثر محسوب می‌شود. شما باید تا حد امکان از دیده شدن توسط مومیایی‌ها و ارواح خودداری کنید. اگر آنها شما را ببینند، به شما حمله می‌کنند و شما را می‌کشند. محیط‌های بازی به‌صورت تصادفی ساخته می‌شوند. اهرام‌ها هر بار که بازی می‌کنید به طور تصادفی ساخته می‌شوند، که به این معنی است که هیچ دو بازی یکسان نیستند. موجودات مختلفی هم در این اثر می‌توانیم ببینیم. انواع مختلفی از مومیایی‌ها و ارواح برای مبارزه با آنها وجود دارد، هر کدام با نقاط قوت و ضعف خاص خود.

گنجینه‌های ارزشمند: گنجینه‌های مختلفی برای پیدا کردن و جمع‌آوری در سراسر اهرام‌ها وجود دارد. بازی دارای چندین حالت مختلف بازی از جمله حالت داستانی، حالت Horde و حالت PvP است. بازخوردها نسبت به بازی تاکنون مثبت بوده است. منتقدان از گیم‌پلی، محیط‌ها، موجودات و حالت‌های مختلف بازی تمجید کرده‌اند. اگر به دنبال یک بازی ترسناک و هیجان‌انگیز برای تجربه با دوستانتان هستید، بازی FOREWARNED می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

اسکرین-شات-بازی-FOREWARNED اسکرین-شات-بازی-FOREWARNED اسکرین-شات-بازی-FOREWARNED اسکرین-شات-بازی-FOREWARNED اسکرین-شات-بازی-FOREWARNED اسکرین-شات-بازی-FOREWARNED info

FOREWARNED is a 1-4 player co-op survival horror. Delve deep into ancient Egyptian ruins with your team of fellow archaeologists. Investigate phenomena, collect treasure, discover lore, survive danger, and banish the evil that lurks within.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel i3-6100 / AMD Ryzen 3 1200, FX4350 or greater

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 970 or AMD Radeon R9 290

Network: Broadband Internet connection

Storage: 14 GB available space

VR Support: SteamVR. Standing or Room Scale

Additional Notes: Lower specifications are acceptable for non-VR mode.

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel i5-4590 / AMD Ryzen 5 1500X or greater

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 970 or AMD Radeon R9 290

Network: Broadband Internet connection

Storage: 14 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی FOREWARNED برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..