تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی SAND LAND برای کامپیوتر – نسخه فشرده ElAmigos

اولین رای باشید!

بازی SAND LAND در سبک اکشن و نقش‌آفرینی (RPG) ارائه شده است و تجربه‌ای متفاوت برای طرفداران انیمه ارائه می‌کند. این بازی بر اساس مجموعه مانگای قدیمی و محبوب SAND LAND اثر آکیرا توریاما ساخته شده است. داستان بازی در دنیای بیابانی روایت می‌شود که هم انسان‌ها و هم اهریمنان از کمبود شدید آب رنج می‌برند. شما در نقش Beelzebub، شاهزاده اهریمنان، بازی را دنبال می‌کنید و باید با همراهی گروهی از شخصیت‌های ناهنجار و عجیب، به دنبال چشمه افسانه‌ای در این بیابان بگردید.

SAND LAND v1.0.3 PC-ElAmigos

دانلود-بازی-SAND-LAND

گیم‌پلی بازی ترکیبی از مبارزات اکشن، اکتشاف جهان آزاد و حل معما است. شما می‌توانید با استفاده از قدرت‌های اهریمنی Beelzebub با دشمنان بجنگید، در دنیای بازی کاوش کنید و با شخصیت‌های مختلف تعامل داشته باشید. برخی از ویژگی‌های کلیدی بازی سبب می‌شود که بیش از پیش برای ورود به چنین جهانی هیجان زده باشید. بازی دارای داستانی جذاب و گیرا بر اساس مانگای محبوب سندلند، دنیایی وسیع و آزاد برای کاوش، گیم‌پلی اکشن و سرگرم‌کننده، شخصیت‌های متنوع و جذاب و همچنین گرافیک زیبا و چشم‌نواز برخوردار است.

بازخوردها نسبت به بازی SAND LAND تاکنون بسیار مثبت بوده است. منتقدان از داستان بازی، گیم‌پلی، شخصیت‌ها و گرافیک آن تمجید کرده‌اند. اگر به دنبال یک بازی RPG اکشن سرگرم‌کننده با داستانی جذاب هستید، سندلند می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

اسکرین-شات-بازی-SAND-LAND اسکرین-شات-بازی-SAND-LAND اسکرین-شات-بازی-SAND-LAND اسکرین-شات-بازی-SAND-LAND اسکرین-شات-بازی-SAND-LAND اسکرین-شات-بازی-SAND-LAND info

SAND LAND is an action RPG where you become the main character as Beelzebub, a Fiend Prince. Lead your company of heroic misfits and explore the legendary world of SAND LAND created by Akira Toriyama.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: AMD Ryzen 5 2400G / Intel Core i5-9400F

Memory: 4 GB RAM

Graphics: AMD Radeon RX 590 / Nvidia GeForce GTX 1060

DirectX: Version 12

Storage: 20 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 11

Processor: AMD Ryzen 5 2400G / Intel Core i5-9400F

Memory: 8 GB RAM

Graphics: AMD Radeon RX Vega 56 / Nvidia GeForce GTX 1660 Ti / Intel Arc A750

DirectX: Version 12

Storage: 20 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه ElAmigos:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی SAND LAND برای کامپیوتر – نسخه فشرده ElAmigos»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..