تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی The Devil Within Satgat برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

5/5 - (1 امتیاز)

بازی The Devil Within Satgat یک بازی اکشن و ماجراجویی در سبک هک اند اسلش است که با الهام از عناوین کلاسیک ساخته شده است. این بازی توسط استودیوی Newcore Games توسعه یافته و در سال ۲۰۲۴ برای پلتفرم رایانه‌های شخصی (PC) از طریق Steam در دسترس قرار می‌گیرد. داستان بازی در دنیایی روایت می‌شود که زمانی آرام و صلح‌آمیز بوده است. اما با ظهور یک برج شیطانی به نام Black Stone، همه چیز تغییر می‌کند. انرژی ساطع شده از این برج در ابتدا باعث رونق سرزمین‌ها شد، اما با افزایش قدرت، ارواح شیطانی ظاهر شدند و تمام زندگی را در کام خود فرو بردند. جنگجویان توانا سعی کردند با تخریب برج جلوی تهاجم را بگیرند، اما با خیانتی ناگوار، شکست خوردند و جهان نابود شد. بیشتر موجودات زنده به ارواح شیطانی تبدیل شده اند که از مکانی به مکان دیگر سرگردان هستند.

The Devil Within: Satgat (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-The-Devil-Within-Satgat

شما در نقش Rip Kim، آخرین بازمانده از گروه جنگجویان شرقی بازی می‌کنید که به نوعی آلوده به خون شیطانی شده است. این خون به او قدرت و مهارت‌های رزمی فوق‌العاده‌ای بخشیده است، اما همچنین باعث می‌شود به تدریج انسانیت خود را از دست بدهد. هدف شما در بازی این است که با مهارت‌های رزمی خود و با استفاده از سلاح‌های مختلف، با انبوهی از دشمنان مبارزه کنید، رازهای برج Black Stone را کشف کنید و جلوی نابودی کامل دنیا را بگیرید.

مبارزات بازی اکشن و سریع است و بر اساس ترکیب حملات مختلف، جاخالی دادن و استفاده از توانایی‌های ویژه استوار است. داستان بازی در مورد مبارزه برای بقا و کشف رازهای یک دنیای ویران‌شده است. شخصیت اصلی بازی همزمان قدرت‌های شیطانی و ویژگی‌های انسانی دارد که بر گیم‌پلی بازی تأثیر می‌گذارد. کاوش در محیط‌های مختلف با طراحی گرافیکی زیبا که دنیای پس از فاجعه را به تصویر می‌کشد.

اسکرین-شات-بازی-The-Devil-Within-Satgat اسکرین-شات-بازی-The-Devil-Within-Satgat اسکرین-شات-بازی-The-Devil-Within-Satgat اسکرین-شات-بازی-The-Devil-Within-Satgat اسکرین-شات-بازی-The-Devil-Within-Satgat اسکرین-شات-بازی-The-Devil-Within-Satgat info

Join Kim Rip, a Royal Guard whose humanity is gradually slipping away, on a thrilling 2.5D action-adventure platforming journey in ‘The Devil Within: Satgat’. Uncover the mysteries of a desolate realm as you engage in stylish battles against formidable foes.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS *: Windows 7 64bit

Processor: 2.4 GHz Quad Core

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 2GB Ram, DirectX 11 compliant

DirectX: Version 11

Storage: 15 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64bit

Processor: 3 GHz Quad Core

Memory: 8 GB RAM

Graphics: 4GB Ram , DirectX 11 compliant

DirectX: Version 11

Storage: 15 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی The Devil Within Satgat برای کامپیوتر – نسخه Early-Access»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..