تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Sketchys Contract برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

اولین رای باشید!

بازی Sketchy’s Contract یک بازی ترسناکِ فضاییِ با چاشنیِ المان‌های لوت است که توسط Dimensionless Games ساخته شده است. در این بازی، شما در نقش مسافری فضایی هستید که با تبلیغی وسوسه‌کننده برای ماجراجویی و پاداش‌های عالی مواجه می‌شوید. در بازی می‌توانید با ۱ تا ۸ بازیکن دیگر همکاری می‌کنید تا قراردادهای فضایی را در مدت ۳ روز تکمیل کنید. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این اثر، سیستم رای‌گیری شبانه است. هر شب ساعت ۹، بازیکنان باید رأی بدهند که شب را در مدار سیاره بگذرانند یا روی سیاره بمانند.بازی Sketchy’s Contract یک بازی ترسناکِ فضاییِ با چاشنیِ المان‌های لوت است که توسط Dimensionless Games ساخته شده است.

در این بازی، شما در نقش مسافری فضایی هستید که با تبلیغی وسوسه‌کننده برای ماجراجویی و پاداش‌های عالی مواجه می‌شوید. در بازی می‌توانید با ۱ تا ۸ بازیکن دیگر همکاری می‌کنید تا قراردادهای فضایی را در مدت ۳ روز تکمیل کنید. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این اثر، سیستم رای‌گیری شبانه است. هر شب ساعت ۹، بازیکنان باید رأی بدهند که شب را در مدار سیاره بگذرانند یا روی سیاره بمانند.

Sketchy’s Contract (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-Sketchys-Contract

بازی گرافیک نسبتا خوبی دارد و کمک می‌کند که ارتباط بهتری با جهان بازی برقرار کنید. اگر به‌دنبال چالش با دوستان خود هستید، می‌توانید با همدیگر وارد جهان آن شده و امتیازات خود را با هم مقایسه کنید. امکان چت صوتز هم در بازی فراهم شده است و گاهی اوقات نیاز خواهید داشت که مانند بازی Among Us با دروغ کار خود را جلو ببرید. لوت کردن در بازی اهمیت بالایی دارد و سعی کنید که ابزارهای مورد نیاز خود را کم کم از جهان بازی پیدا کنید.

اسکرین-شات-بازی-Sketchys-Contract اسکرین-شات-بازی-Sketchys-Contract اسکرین-شات-بازی-Sketchys-Contract اسکرین-شات-بازی-Sketchys-Contract اسکرین-شات-بازی-Sketchys-Contract اسکرین-شات-بازی-Sketchys-Contract info

A 1-8 player co-op sci-fi looter game where players must complete 3-Day contracts to meet a designated quota that must be met by finding scrap, killing creatures and/or farming materials.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® 10 64-bit

Processor: Intel® Core™ i5-2400 / AMD CPU with 4 physical cores @ 3Ghz

Memory: 6 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB or AMD Radeon RX 470 4GB

DirectX: Version 12

Network: Broadband Internet connection

Storage: 9 GB available space

Additional Notes: Internet connection required to play

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows® 10 64-bit

Processor: Intel® Core™ i7-2600K / AMD Ryzen 5 1400

Memory: 12 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce RTX 2070

DirectX: Version 12

Network: Broadband Internet connection

Storage: 9 GB available space

Additional Notes: Internet connection required to play

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Sketchys Contract برای کامپیوتر – نسخه Early-Access»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..