تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Oddsparks برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

اولین رای باشید!

بازی Oddsparks دنیایی فانتزی و عجیب را با المان‌های اتوماسیون و استراتژی لحظه‌ای (real-time strategy) ترکیب می‌کند و یک تجربه جذاب برای طرفداران این سبک‌ها و افراد تازه‌کار در این زمینه ارائه می‌دهد. در این بازی، شما کارگاه‌های خود را طراحی، تزئین، می‌سازید و اتوماسیون می‌کنید، در حالی که همراهان دوست‌داشتنی و عجیب‌تان به نام اسپارک‌ها (Sparks) در کنار شما هستند. این موجودات بامزه نقش مهمی در گیم‌پلی بازی ایفا می‌کنند و به شما در حمل و نقل و ساخت هر چیزی که نیاز دارید کمک می‌کنند، حتی اسپارک‌های بیشتر.

Oddsparks: An Automation Adventure (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-Oddsparks-An-Automation-Adventure

برخلاف دیگر بازی‌های اتوماسیون که از تسمه نقاله استفاده می‌کنند، شما باید رفت‌وآمد اسپارک‌ها را برای بهینه‌سازی‌ی طرح‌هایتان مدیریت کنید. بازی طیف وسیعی از ابزار و ساختمان‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد تا راه‌حل‌های خلاقانه‌ای برای چالش‌های لجستیکی که با آن‌ها روبرو می‌شوید، بیابید. فراتر از کارگاه خود، دنیایی وسیع با مناظر مختلف مانند جنگل‌ها و کوهستان‌ها وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را کاوش کنید، در ماموریت‌ها شرکت نمایید، و رازهای گذشته را کشف کنید.

بازی Oddsparks از حالت چندنفره آنلاین پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا با دوستان خود در ساختن و مدیریت کارگاه‌های پیچیده‌تر همکاری کنید.

اسکرین-شات-بازی-Oddsparks-An-Automation-Adventure اسکرین-شات-بازی-Oddsparks-An-Automation-Adventure اسکرین-شات-بازی-Oddsparks-An-Automation-Adventure اسکرین-شات-بازی-Oddsparks-An-Automation-Adventure اسکرین-شات-بازی-Oddsparks-An-Automation-Adventure اسکرین-شات-بازی-Oddsparks-An-Automation-Adventure info

Oddsparks is a blend of Automation and Real Time Strategy for both the die-hard fans of the Automation genre and the Automation-curious. Explore a strange fantasy world, uncover the mysteries of the past, automate your workshops, and go on adventures with your odd & adorable Sparks!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64bit

Processor: Intel Core i5 / AMD FX-6300

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GTX 970 4GB / Radeon RX580 4GB or better

DirectX: Version 11

Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64bit

Processor: Intel i7 / AMD Ryzen 7

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GTX 1070 4GB / Radeon RX 5700-XT 4GB or better

DirectX: Version 11

Storage: 6 GB available space

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Oddsparks برای کامپیوتر – نسخه Early-Access»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..