تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی فیلم مفت بر کمدی متفاوت با حضور سحر دولتشاهی و حامد بهداد

سحر دولتشاهی و حامد بهداد بار دیگر بعد از سریال می خواهم زنده بمانم با هم همکاری می کنند و در فیلم سینمایی عادل تبریزی بازی کرده اند. در ادامه عکس های از بازیگران فیلم مفت بر را در Niksalehi مشاهده کنید.

بازیگران فیلم مفت بر

عادل تبریزی دومین فیلم سینمایی خود را پس از «گیجگاه» براساس فیلمنامه‌ای از نیما نافع و الهه سعادتی کارگردانی کرده است.

فضای «مفت بر» کمدی و فانتزی است و پیش‌ بینی می‌ شود که به دلیل فضای متفاوت و مفرح از فیلم های پرمخاطب باشد. حامد بهداد در دومین همکاری خود با عادل تبریزی پس از «گیجگاه» نقش متفاوتی را ایفا کرده است.

سحر دولتشاهی بعد از ایفای نقش در فیلم «مستانه» به کارگردانی محمدحسین فرحبخش برای دومین بار با او همکاری کرده است.

حامد بهداد، سحر دولتشاهی، بهرنگ علوی، فروغ قجابگلی، سیاوش چراغی‌ پور، قدرت‌ الله ایزدی، منوچهر آذری، گیتی معینی، بهزاد داوری، انوش معظمی، مریم شریف زاده، محمد نیکبخت، سیدمحمد موسوی و رضا بابک و شقایق فراهانی از بازیگران این فیلم هستند.

بازیگران فیلم مفت بربازیگران فیلم مفت بر

فهرست دیگر عوامل فیلم هم به شرح زیر است: مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، تدوین: مستانه مهاجر، صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق، صدابردار صحنه: سهیل متولی، موسیقی: محمد احمدی، طراح لباس: مهناز غنی، طراح صحنه: وحید زارعمند، طراح گریم: امید گل‌زاده، جلوه‌های بصری: علی تصدیقی، مدیر برنامه‌ریزی: زهرا تحقیقی، دستیار اول کارگردان: مهدی حاجی‌زاده، عکاس: عباس بغدادی، مدیر تولید: محمدرضا عزت خانی، مدیریت تبلیغات و اطلاع‌ رسانی: گروه مدیا ژورنال، کارگردان: عادل تبریزی، تهیه‌ کننده: حسین فرحبخش، محصول پارسا فیلم.

دومین فیلم عادل تبریزی بعد از گیجگاه

سحر دولتشاهی و حامد بهداد بعد از موفقیت در سریال «می‌ خواهم زنده بمانم» حالا مجددا در فیلم «مفت بر» به کارگردانی عادل تبریزی هم‌ بازی شده‌ اند. این فیلم برخلاف تجربه قلبی آنها، اثری کمدی-فانتزی است و در فضایی کاملا متفاوت پیش می‌ رود.

عادل تبریزی سال گذشته فیلم «گیجگاه» را با بازی حامد بهداد و باران کوثری کارگردانی کرد. فیلمی کمدی که در گیشه هم به نسبت موفق بود و توانست نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان فروش کند.

بازیگران فیلم مفت برعادل تبریزی و محمدحسین فرح بخش با بازیگران فیلم مفت بر

این کارگردان برای دومین فیلم کارنامه‌ اش، مجددا سراغ بهداد رفته اما اینبار برای بازیگر نقش مقابل او از سحر دولتشاهی دعوت به همکاری کرده است.

«مفت‌بر» به تهیه‌کنندگی حسین فرح‌ بخش ساخته شده؛ تهیه‌ کننده‌ ای که سال‌ ها قبل سحر دولتشاهی تجربه همکاری با او را در فیلم «مستانه» داشت.

دولتشاهی این روزها به خاطر بازی در نقش تراپیست سریال «افعی تهران» بسیار مورد توجه قرار گرفته و بازی قدرتمندی مقابل پیمان معادی به تصویر کشیده است.

«مفت‌ بر» براساس فیلمامه‌ ای از نیما نافع و الهه سعادتی ساخته شده و در حال حاضر آماده نمایش است.

معرفی بازیگران فیلم مفت بر

سحر دولتشاهی نیز از جمله بازیگرانی است که این فضا را تجربه کرده است. او که این روزها سریال موفق «قورباغه» را در پلتفرمی دیگر در حال پخش دارد، پیش از این با حضور در سریال «قلب یخی» به این مدیوم آمد و با سریال‌ های «عالیجناب»،«ساخت ایران» و «قورباغه» ادامه داد.

بازیگران فیلم مفت برسحر دولتشاهی

حامد بهداد که پیش‌تر با سریال «دل» ساخته منوچهر هادی به این شبکه آمده است، تجربه حضور موفقش هر چند با اما و اگرهای بسیاری در این سریال همراه بود، اما باعث شد بار دیگر تن به حضور در شبکه نمایش خانگی و در اثری از شهرام شاه حسینی بدهد که با او نیز پیش از این در فیلم «خانه دختر» همکاری داشت.

بازیگران فیلم مفت برحامد بهداد

بهرنگ علوی بازیگر ایرانی متولد سال ۱۳۵۹ است. او بازیگری را از سال ۱۳۷۰ با تئاتر آدمک چوبی شروع کرد و سپس به دلیل تحصیل مدتی از حرفه بازیگری دور بود تا این که باز هم تئاتر را از سر گرفت. این هنرپیشه در سال ۱۳۸۳ با فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا جلوی دوربین رفت و در سال ۱۳۸۸ با نردبام آسمان وارد تلویزیون شد.

بازیگران فیلم مفت بربهرنگ علوی

فروغ قجابگلی متولد ۱۷ دی ۱۳۴۹ در دزفول و دانش آموخته علوم هنری از دانشگاه تربیت معلم و کارشناسی بازیگری و کارگردانی از دانشکده غیرانتفاعی عالی جهاد دانشگاهی است که کار هنری خود را از صحنه تئاتر آغاز کرده است و در نمایش های بسیاری روی صحنه رفته است.

فروغ قجابگلیفروغ قجابگلی چهره های مشهور در اثر سینمایی

رضا بابک بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد بیستم اسفندماه سال ۱۳۲۳ در تهران می باشد و فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد و با تأسیس اولین گروه هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به اجرای نمایش پرداخت.

رضا بابکرضا بابک

شقایق فراهانی متولد ۲ مرداد ۱۳۵۱ در تهران بازیگر ایرانی است و فعالیت هنری ‌اش را از کودکی با بازی در تئاتر آغاز کرد. این‌ هنرمند در سال ۱۳۷۵ با ایفای نقش در فیلم لیلا به کارگردانی داریوش مهرجویی، قدم به عرصه‌ سینما گذاشت و فعالیت در تلویزیون را از سال ۱۳۷۴ با مجموعه‌ حباب آغاز کرده است.

شقایق فراهانیشقایق فراهانی

قدرت‌ الله ایزدی (زاده ۴ تیر ۱۳۳۵) معروف به آقا رشید کمدین و هنرپیشه اهل ایران است. او در سال ۱۳۵۸ به عنوان دبیر و آموزگار در آموزش و پرورش استخدام شد و مدتی هم ناظم بوده است. وی در سال ۱۳۶۴ از طریق صدا و سیمای مرکز اصفهان وارد دنیای بازیگری شد و در سال ۱۳۷۵ نخستین تئاتر خود را به روی صحنه برد.

قدرت‌ الله ایزدیقدرت‌ الله ایزدی

سیاوش چراغی پور بازیگر معروف ایرانی متولد اول فروردین ماه سال ۱۳۴۲ اهل کرمانشاه است و از ۲۵ سالگی با تئاتر آغاز کرد و با سریال لیسانسه ها در تلویزیون به شهرت رسید و در خانواده ای کورد زبان در قصر شیرین کرمانشاه متولد و پرورش یافته است.

سیاوش چراغی پورسیاوش چراغی پور

ایسنا , فیلم نیوز , پلازا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی فیلم مفت بر کمدی متفاوت با حضور سحر دولتشاهی و حامد بهداد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..