تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختر وزنه بردار ۹ ساله ملقب به هرکول زن کوچک + عکس

تاریخ بروزرسانی : 2024-04-22

گردآوری :

اشتراک گذاری :

ارشیا گوسوامی دختر ۹ ساله ای اهل ایالت هاریانا – هندوستان است که به گزارش Niksalehi اخیرا با بلند کردن وزنه ۱۶۵ پوندی (۷۵ کیلو) از او با عنوان هرکول زن یاد می شود. در زیر تصاویری از این دختر وزنه بردار کوچک را می بینید.

دختر وزنه بردار کوچک

گرچه این روزها نام این دختر شهرت بیشتری پیدا کرده ولی در واقع چند سال پیش پس از کسب بهترین امتیاز شخصی در وزن ۴۵ کیلو و ثبت رکورد ملی جوان ترین وزنه بردار هند، اولین بار نامش در رسانه ها شنیده شد.

وی از آن سال تاکنون به تمرینات خود ادامه داده و اخیرا با بلند کردن وزن ۷۵ کیلویی که بیش از دو برابر وزن خودش است، بار دیگر خبرساز شد.

دختر وزنه برداردختر ۹ ساله و وزنه ۷۵ کیلویی

ویدیویی که این وزنه بردار جوان از موفقیت اخیرش در پیج شخصی خود به اشتراک گذاشت به گزارش نیک صالحی تبدیل به یکی از ویدیوهای پر بازدید شد و گرچه اکثر بازخوردها پیرامون موفقیت این دختربچه مثبت بود و برای قدرتش او را تحسین کردند ولی از سوی دیگر برخی مردم برای سلامتی وی ابراز نگرانی کرده و می گویند بلند کردن چنین وزنه های سنگینی عواقب بدی برای سلامتی بدن او دارد.

ورزشکار هندیوزنه بردار کوچک هندی بازخورد مثبت و منفی کاربران شبکه های اجتماعی

از جمله یکی از کاربران نوشت: ” شاید ۹ ساله باشد ولی پس از این اسکلتش ۷۸ ساله می شود.”

و یا شخص دیگری نوشت: “آیا او برای بلند کردن چنین وزنی زیادی کوچک نیست؟ حتی هنوز ستون فقراتش کامل نشده تا چنین فشاری را متحمل شود.”

با این وجود برخی کاربران دیگر ، از جمله وزنه برداری با تحسین وی نوشت: “فوق العاده است. وقتی نوجوان بودم سال ها برای من طول کشید تا این وزن را امتحان کنم. احترام فراوان!”

ارشیا گوسوامیورزشکار کوچک هندی

و شخص دیگری نیز نوشت: “موفقیت چشمگیری از آرشیا گوسوامی بود،  قدرت و اراده را در چنین سن کمی به نمایش گذاشت! به راستی برای همه ورزشکاران جوان الهام بخش است.”

با این وجود به طور کاملا واضحی این وزنه بردار ۹ ساله نسبت به رشته وزنه برداری بسیار مشتاق است و در این ورزش نیز سرآمد است. یک سال پیش وی رکورد وزن ۱۳۲ پوند (۶۰ کیلو) آسیا در گروه سنی خودش را ثبت کرد و به این زودی نیز برنامه ای برای کنار گذاشتن وزنه برداری ندارد.

دختر 9 سالهارشیا گوسوامی وزنه بردار ۹ ساله هندی رکورد وزنه برداریرکورد شکنی دختر هندی

تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی نیک صالحی

بخش اختصاصی نیک صالحی

منبع: odditycentral




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختر وزنه بردار ۹ ساله ملقب به هرکول زن کوچک + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..