تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیاتی که قرض و حق والدین را ادا می‌کند

تاریخ بروزرسانی : 2024-04-18

گردآوری :

اشتراک گذاری :

همه ما مدیون پدر و مادرهایمان هستیم ان ها فرصت زندگی در این دنیا را به ما دادند و ما توانسیتم زیر سایه الهی از نعمات پروردگارمان بهره مند شویم و تجربه زندگی در این دنیا را داشته باشیم.

پدر و مادرها به گردن ما حق زیادی دارند. گاهی برخی ممشکلات باعث می شود عزیزانمان دچار دین شوند و نتوانند قرض و دین خود را پرداخت کنند. فرزندان صالح همواره دنبال این هستند که پدر و مادرانشان در دنیای دیگر هم در ارامش باشند و دینی به گردنشان نباشد. آیاتی برای ادای قرض والدین را در نیک صالحی ببینید.

آیاتی برای ادای قرض والدین

در بحر الغرائب نوشته مردی خدمت پیغمبر آمد گفت: جانم به فدایت! بسیار قرض دارم.

فرمود: این آیات را بخوان.

بار دیگر آمد آمد گفت: قرضم ادا شد.

متاع دنیا ندارم.

فرمود: این آیات را بخوان.

آیاتی که قرض و حق والدین را ادا می‌کندآیاتی که قرض و حق والدین را ادا می‌کند

بعد از مدتی آمد و گفت: دشمن و همسایه بد دارم.

حدیثی از پیامبر اسلام درباره ادای قرض و ترس ازحکام

فرمود: این آیات را بخوان.

گفت: از حکام می‌ترسم.

حدیثی از پیامبر اسلام درباره ادای قرض و ترس ازحکامحدیثی از پیامبر اسلام درباره ادای قرض و ترس ازحکام

فرمود: برای هر مشکلی بخوان و از کسی مترس.در جواهر القرآن نوشته حضرت رضا (ع) فرمود: هر که این آیات را بخواند و ثواب آنها را به روح‌ والدین بخشد، ایشان را حقی در گردن آن فرزند نماند و آیات کریمه این است:

بِسْم اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمفَلِلهِ الْحَمْدُ رَبَّ السَّمواتِ وَ رَبَّ الْأرْضِ رَبَّ الْعالَمینَ وَ لَهُ الْکِبْریاءَ فِی السَّمواتِ وَ الْأرْضِ وَ هُوَ الْعَزیزُ الْحَکیمُ فَلِلهِ الْحَمْدُ رَبَّ السَّمواتِ وَ رَبَّ الْأرْضِ رّبَ الْعالَمینَ وَ لَهُ الْعَظَمَتُهُ فِی السَّمواتِ والْأرْضِ وَ هُوَ الْعَزیزُ الْحَکیمْ فَلِلهِ الْحَمْدُ رَبَّ السَّمواتِ وَ رَبَّ الْأرْضِ رَبَّ الْعالَمینَ وَ لَهُ الْفَضْلُ فی السَّمواتِ وَ الْأرْضِ وَ هُوَ الْعَزیزُ الْحَکیمُ فَلِلهِ الْحَمْدُ رَبَّ السَّمواتِ وَ رَبَّ الْأرْضِ رَبَّ الْعالَمینِ وَ لَهُ النُّورِ فِی السَّمواتِ
والْأرْضِ وَ هُوَ الْعَزیزُ الْحَکیمْ فَلِلهِ الْحَمْدُ رَبَّ السَّمواتِ وَ رَبَّ الْأرْضِ رَبَّ الْعالَمینَ وَ لَهُ الْمُلْکُ فِی السَّمواتِ وَ الْأرضِ وَ هُوَ الْعَزیزُ الْحَکیم.

اسک دین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیاتی که قرض و حق والدین را ادا می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..