تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مبارزه با زمین خواران در دستور کار دادگستری کردستان

۰۹:۰۷ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

۸۷۱۶۲۴۶

۰۹:۰۷ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

۸۷۱۶۲۴۶

مبارزه با زمین خواران در دستور کار دادگستری کردستان

دانلود PDF

مبارزه با زمین خواران در دستور کار دادگستری کردستان

دانلود PDF

حجت الاسلام سیدحسین حسینی افزود: در سال جاری و تعطیلات نوروز، با دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در قرارگاه جهادی حفظ حقوق بیت المال استان کردستان، سه هزار متر از اراضی ملی در کمربندی بهشت محمدی سنندج رفع تصرف شد و به بیت المال بازگشت.

وی افزود: این مقدار از اراضی ملی در محدوده بلوار کمربندی بهشت محمدی سنندج بوده که در آن ۱۸ باب مغازه تجاری به ارزش بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط متصرفان احداث شده بود، تخریب و اراضی مذکور تحویل اداره امور آب سنندج شد.

رئیس کل دادگستری کردستان یادآور شد: با توجه به موقعیت و ارزش اراضی رفع تصرف شده، این اقدام سبب رضایتمندی شهروندان سنندجی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مبارزه با زمین خواران در دستور کار دادگستری کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..