تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Harold Halibut برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

4/5 - (1 امتیاز)

بازی Harold Halibut را می‌توانیم یک اثر ناب در سبک ماجراجویی در جهانی ساخته شده با خلاقیت دست سازندگان بدانیم که درباره دوستی و زندگی در یک سفینه فضایی به اندازه یک شهر است. گویا چنین جهانی در اعماق یک اقیانوس بیگانه غرق شده است. در این بازی، شما کنترل هارولد، دستیار جوان آزمایشگاه برجسته‌ترین دانشمند کشتی، ژان مارو را برعهده می‌گیرید. ۲۵۰ سال از زمانی که خانه آن‌ها – یک کشتی فضایی شبیه کشتی نوح – زمین را در آستانه یک جنگ هسته‌ای ترک کرد تا سیاره‌ای قابل سکونت برای بقای نسل بشر پیدا کند، می‌گذرد.

Harold Halibut PC-ElAmigos | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Harold-Halibut

با کاوش در دنیای پر جنب و جوشِ آینده‌ای نوستالژیک در کنار هارولد، به او کمک کنید تا معنای واقعی «خانه» را کشف کند. این بازی با ظاهری زیبا به سبک استاپ موشن، که هر عنصر آن بر اساس یک شیء ساخته شده با دست با استفاده از روش‌های سنتی مجسمه‌سازی و مدل‌سازی ساخته شده است، مورد توجه قرار گرفته است. از بهترین ویژگی‌های بازی می‌توانیم به محیط منحصر به فردی اشاره کنیم که در قالب استاپ موشن طراحی شده است. هر المانی در این اثر، با استفاده از تکنیک مجسمه بازی و مدل سازی سنتی توسعه داده شده است.

همه بخش‌های بازی صداگزاری شده‌اند و ساکنین شهر شگفت انگیز فدورا با صدای کامل انگلیسی صحبت می‌کنند. بازی در کل روایتی در ابعاد سینماتیک را برای شما به همراه خواهد داشت. فیلنامه این اثر با درام، طنز و تعلیق در هم آمیخته شده است و یقینا خاطره‌ای از خود بر جای خواهد گذاشت.

اسکرین-شات-بازی-Harold-Halibut اسکرین-شات-بازی-Harold-Halibut اسکرین-شات-بازی-Harold-Halibut اسکرین-شات-بازی-Harold-Halibut اسکرین-شات-بازی-Harold-Halibut اسکرین-شات-بازی-Harold-Halibut info

Harold Halibut is a handmade narrative game about friendship and life on a city-sized spaceship submerged in an alien ocean. Join Harold as he explores a vibrant retro-future world in his quest to find the true meaning of ‘home’.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5-7400 @ 3.00GHz / AMD FX-8370 Eight-Core

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 1060 / Radeon RX 480

DirectX: Version 11

Storage: 65 GB available space

Additional Notes: SSD & Controller Recommended

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 11

Processor: Intel Core i9-10900K @ 3.70GHz / AMD Ryzen 5 7600X

Memory: 16 GB RAM

Graphics: GeForce RTX 3060 Ti / Radeon RX 6800

DirectX: Version 11

Storage: 65 GB available space

Additional Notes: SSD & Controller Recommended

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه ElAmigos:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Harold Halibut برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..