تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Sker Ritual برای کامپیوتر – نسخه فشرده ElAmigos

اولین رای باشید!

بازی Sker Ritual دنباله‌ای معنوی بر بازی تحسین‌شده‌ی Maid of Sker در ژانر وحشت و بقا است که با فضایی تاریک و داستانی مرموز، شما را به اعماق جزیره‌ای نفرین‌شده به نام اسکر می‌برد. این بازی در سال ۲۰۲۴ منتشر شد و توسط استودیوی Wales Interactive توسعه یافته است. گیم‌پلی بازی المان‌های جذابی را معرفی می‌کند. سبک گیم‌پلی بازی ترکیب شوتر با دوربین اول شخص بوده و برخلاف نسخه قبلی، Sker Ritual بر روی نبردهای نفس‌گیر با دشمنان تمرکز دارد. بازی تجربه‌ی کوآپ نابی را به شما معرفی می‌کند. شما می‌توانید به‌صورت تک‌نفره یا با حداکثر سه بازیکن دیگر به نبرد با موجودات وحشتناک جزیره اسکر بپردازید.

Sker Ritual PC-ElAmigos

دانلود-بازی-Sker-Ritual

معما و کاوش دو المان مهم در این اثر محسوب می‌شود. برای پیشروی در بازی، باید معماها را حل کنید و محیط را کاوش کنید تا اسرار جزیره را فاش کنید. با جهان تاریک و مرموزی رو به رو هستیم. جزیره اسکر پر از راز و رمز و موجودات هولناک است که حس وحشت را در شما القا می‌کنند. داستان بازی هم در همان دنیای Maid of Sker روایت می‌شود. شما در نقش گروهی از بازماندگان هستید که به جزیره‌ی اسکر قدم می‌گذارید و به زودی گرفتار کابوسی وحشتناک می‌شوید. موجوداتی که به Quiet Ones معروف هستند، در جزیره پرسه می‌زنند و برای شکار انسان‌ها کمین می‌کنند.

شما باید برای زنده ماندن با این موجودات مبارزه کنید و رازهای تاریک جزیره را کشف کنید. این اثر با نقدهای مثبتی از سوی منتقدان روبرو شده است. بسیاری از منتقدان، گیم‌پلی هیجان‌انگیز، داستان جذاب و فضای ترسناک بازی را ستوده‌اند. اگر به دنبال یک بازی ترسناک و هیجان‌انگیز با داستانی مرموز هستید، بازی Sker Ritual می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

اسکرین-شات-بازی-Sker-Ritual اسکرین-شات-بازی-Sker-Ritual اسکرین-شات-بازی-Sker-Ritual اسکرین-شات-بازی-Sker-Ritual اسکرین-شات-بازی-Sker-Ritual اسکرین-شات-بازی-Sker-Ritual info

An intense round-based zombie survival FPS, play solo or co-op. Shoot your way through relentless waves of vicious horrors with high-octane objectives, upgrading steampunk weapons, collecting Celtic God powers, and surviving the onslaught of the Quiet Ones.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS *: Windows 7, 8.1, 10 (64-bit required)

Processor: Intel Core i5-4460 / AMD FX-6300

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 / AMD Radeon R7 260x with 2GB Video RAM

DirectX: Version 11

Storage: 15 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel Core i5-10500 / AMD Ryzen 5 2600 or better

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970 / AMD Radeon R9 290 or better

DirectX: Version 11

Storage: 15 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه ElAmigos:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Sker Ritual برای کامپیوتر – نسخه فشرده ElAmigos»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..