تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات جدید از شنیده شدن صدای ۳ انفجار در مرکز ایران

جزئیات جدید از شنیده شدن صدای ۳ انفجار در مرکز ایرانجزئیات جدید از شنیده شدن صدای ۳ انفجار در مرکز ایران صدای سه انفجار در حوالی پایگاه شکاری ارتش در شمال غرب اصفهان شنیده شده است 13 سیاسی 1403/01/31 شنیده شدن صدای سه انفجار در حوالی پایگاه شکاری ارتش در شمال غرب اصفهان

صدای سه انفجار در حوالی پایگاه شکاری ارتش در شمال غرب اصفهان شنیده شده است. پدافند در واکنش به یک شی که احتمال داده می شود ریزپرنده باشد فعال شده است. گفته شده رادار ارتش از اهداف احتمالی بوده است و شیشه های چند ساختمان اداری در این محدوده شکسته شده است. تصویری از جلوی پایگاه شکاری ارتش در اصفهان که نشان می‌دهد وضعیت عادی است را مشاهده کنید:

403013101.jpg

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات جدید از شنیده شدن صدای ۳ انفجار در مرکز ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..