تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این سکانس نون خ همه را از خنده منفجر کرد / چه عاشقانه ای !!

سکانس عاشقانه بهنام و روناک در سریال «نون خ» وایرال شده است.

«نون خ» نام مجموعه تلویزیونی طنز ایرانی به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی است که از شبکه یک پخش می‌شود. عنوان «نون خ» نام شخصیت اصلی داستان، نورالدین خانزاده است که به همراه هم‌آبادی‌هایش درگیر ماجراهایی می‌شود. تاکنون ۵ فصل از این مجموعه ساخته شده است.

این سکانس نون خ همه را از خنده منفجر کرد / چه عاشقانه ای !!

در این سریال بازیگران مختلفی حضور داشته‌اند که یکی از برگ برنده‌های آن بهره‌گیری از بازیگران کرد بوده است.

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی، صهبا شرافتی از جمله بازیگران سریال هستند





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این سکانس نون خ همه را از خنده منفجر کرد / چه عاشقانه ای !!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..