تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملیات اجرایی ساخت دو مدرسه در میناب آغاز شد

به گزارش خبرآنلاین، باوقار با اشاره به اینکه مدرسه در قالب ۶ کلاس درس روستای شمجو ازمحل مولدسازی و فروش املاک مازاد احداث می‌شود، افزود: این فضای آموزشی با زیربنایی بالغ بر ۴۹۶ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیارد ریال در شهرستان میناب احداث می شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان در حاشیه آیین آغاز عملیات مدرسه ۶ کلاسه چاه اسماعیل اظهار کرد: این فضای آموزشی در قالب ۶ کلاس درس با زیربنایی بالغ بر ۴۲۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۹۰میلیارد ریال در شهرستان میناب احداث شده است.

گفتنی است؛ با بهره برداری از این فضای آموزشی بالغ بر ۲۰۰ دانش آموز از فضای آموزشی ایمن واستاندارد برخوردار می شوند.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملیات اجرایی ساخت دو مدرسه در میناب آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..