تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Kitchen Crisis برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

بازی Kitchen Crisis تجربه جذابی در سبک دفاع با آشپزی است که به تازگی در اختیار دارندگان رایانه‌های شخصی قرار می‌گیرد. در این بازی شما توسط بیگانگان فضایی ربوده شده‌اید و برای زنده ماندن باید با آشپزی کردن آنها را راضی نگه دارید. بیگانگان غذاهای مختلفی درخواست می‌کنند و شما باید با مدیریت درست آشپزخانه و انتخاب دستورالعمل‌های مناسب، غذا را به موقع برایشان آماده کنید. مدیریت آشپزخانه شامل چیدن درست وسایل آشپزخانه، ارتقاء مواد اولیه و ابزار و همچنین انتخاب دستورالع غذاهای مناسب است. هرچه غذاهای چالش‌برانگیزتری درست کنید، امتیاز بیشتری کسب می‌کنید اما در مقابل، ریسک اینکه نتوانید به موقع غذا را آماده کنید نیز بالا می‌رود.

Kitchen Crisis PC-P2P

دانلود-بازی-Kitchen-Crisis

بازی با گرافی پیکسلی در اختیار شما قرار می‌گیرد و محیط نسبتا کوچکی هم برای انجام ماموریت‌های خود دارید. در این بازی، یک سری مشتریان به سمت رستوران شما رهسپار می‌شوند و تعدادشان هم رفته رفته افزایش پیدا خواهد کرد. پس باید تا می‌توانید سرعت کار خود را بالا برده و میزهای بیشتری را ایجاد کنید. هر چه که تعداد میزها و تعداد خدمه شما بیشتر باشد، بیشتر می‌توانید پول درآورده و مشتریان خود را هم راحت‌تر راهی خانه های‌شان کنید. سازندگان تلاش کرده اند که بدون توجه به گرافیک پیکسلی، تا می‌توانند ویژگی‌های بصری را ارائه کنند.

اسکرین-شات-بازی-Kitchen-Crisis اسکرین-شات-بازی-Kitchen-Crisis اسکرین-شات-بازی-Kitchen-Crisis اسکرین-شات-بازی-Kitchen-Crisis اسکرین-شات-بازی-Kitchen-Crisis اسکرین-شات-بازی-Kitchen-Crisis info

Kitchen Crisis is a culinary defense game. You are abducted by aliens and must satisfy their appetite. If you want to live to see another day, efficiently arrange your cooking appliances, upgrade your ingredients and tools! In order to survive, make wise decisions according to everchaning recipes.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: 2.8 Ghz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 3D Accelerated Card (Not Integrated)

DirectX: Version 10

Storage: 2 GB available space

Sound Card: Yes.

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: 3 Ghz+

Memory: 8 GB RAM

Graphics: 3D Accelerated Card (Not Integrated)

DirectX: Version 10

Storage: 3 GB available space

Sound Card: Yes.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Kitchen Crisis برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..