تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زورگیران اتوبان صدر دستگیر شدند

زورگیران اتوبان صدر دستگیر شدند رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران از دستگیری متهمان زورگیری اتوبان صدر خبر داد. 1 حوادث 1403/01/26
دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر/ بازسازی صحنه جرم بزودی

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ از دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر خبر داد. هفته گذشته - ۲۱ فروردین- ویدیویی در شبکه های مجازی منتشر شد که در آن چند نفر در اتوبان صدر با استفاده از سلاح سرد اقدام به زورگیری کردند و در ادامه فیلم نیز صدای تیراندازی شنیده شد.

در پی این حادثه تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ آغاز شد و برخی گزارشات نیز حکایت از آن داشت که  تیراندازی از سوی سارقان نبوده و یکی از ماموران نظامی حاضر در محل سرقت، برای جلوگیری از فرار سارقان اقدام به‌ تیراندازی کرده است.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در ادامه اعلام کرد که بازسازی صحنه جرم نیز بزودی با حضور سردار محمدیان رییس پلیس پایتخت انجام می‌شود.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.ir

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زورگیران اتوبان صدر دستگیر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..