تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفع تصرف ۷۹ هکتار از اراضی ملی در کردستان

۲۱:۵۱ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۳

۸۷۰۹۹۷۸

۲۱:۵۱ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۳

۸۷۰۹۹۷۸

رفع تصرف ۷۹ هکتار از اراضی ملی در کردستان

دانلود PDF

رفع تصرف ۷۹ هکتار از اراضی ملی در کردستان

دانلود PDF

حجت الاسلام سیدحسین حسینی اظهار کرد: ۱۸۰ فقره پرونده حقوقی و کیفری درخصوص تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی در محاکم استان تشکیل شده که ۱۰۹ فقره از پرونده‌ها مختومه و منجر به صدور رأی شد.

 رئیس کل دادگستری کردستان افزود: برخورد با دست اندازی به اراضی ملی، منابع طبیعی، ساخت و ساز‌های غیرمجاز و جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز از راهبرد‌های مهم دادگستری کردستان است.

وی یادآور شد: با افرادی که به صورت غیر قانونی و بدون هرگونه دلیل اثبات مالکیت، نسبت به تصرفات غیرمجاز اقدام کنند، برخورد و از تصرفات غیر قانونی آنها جلوگیری می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفع تصرف ۷۹ هکتار از اراضی ملی در کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..