تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ببینید | این موشک ایرانی کابوس اسرائیل است!

بسیاری از کارشناسان و متخصصان، موشک بالستیک و دوربرد سجیل را جزو اولین گزینه‌های ایران برای پاسخ‌گویی به هر گونه تجاوز اسرائیل به کشورمان می‌دانند، موضوعی که این موشک را بیش از پیش مورد توجه جهانیان قرار داده است، چرا که برد این موشک ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر است و حداکثر توان حمل ۴۰۰ کیلوگرم را دارد و این در حالی است که مسافت میان ایران و اسرائیل تنها ۱ هزار و ۳۰۰ کیلومتر است و این برد اضافه که در سلاح وجود دارد قدرت ویرانگری آن را افزایش می‌دهد. سجیل در کم‌تر از ۱۰‌ دقیقه و به اذعان اسرائیلی‌ها در مدت هفت دقیقه می‌تواند تل‌آویو را هدف قرار دهد.

215 266




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ببینید | این موشک ایرانی کابوس اسرائیل است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..