تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک محور مهم به سمت تهران مسدود شد

یک محور مهم به سمت تهران مسدود شد فرمانده پلیس راه کندوان با اشاره به ترافیک در محور کندوان گفت: از ساعت ۱۱ امروز این محور از بالای طویر به سمت کرج و تهران مسدود شد. 2 اجتماعی 1403/01/21 مسدودشدن محور کندوان به سمت کرج و تهران


سرگرد محمد احمدی با اشاره به آغاز تعطیلات عید فطر و ترافیک در محور کندوان اظهار کرد: این محور از بالای طویر مرزن آباد از ساعت ۱۱ به سمت کرج- تهران مسدود شد.

وی افزود: تیم‌های انتظامی و پلیس راه درنقاط مورد نیاز اعم از بالای طویر و چال زمین و دزدبن به جهت ممانعت و پیشگیری از تصادفات رخ به رخ فعال هستند.

احتمال ریزش سنگ در کندوان

مهدی صفایی رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس نیز به ایسنا گفت: با توجه به پیش‌بینی بارندگی از صبح فردا، احتمال ریزش سنگ در کندوان در برخی نقاط وجود دارد، لذا رانندگان از توقف در نقاط حادثه خیز خودداری کنند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک محور مهم به سمت تهران مسدود شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..