تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Minishoot Adventures برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

بازی Minishoot’ Adventures در سبک اکشن-ماجراجویی دوبعدی ارائه شده است که در دنیایی فانتزی و رنگارنگ روایت می‌شود. شما در نقش مینی‌شات، قهرمان داستان، راهی سفری پرهیجان برای نجات سرزمین خود از شر تاریکی خواهید شد. می‌توانید در محیط‌های مختلف بازی به گشت و گذار می‌پردازید، رازهای پنهان را کشف می‌کنید و با دشمنان مختلف مبارزه می‌کنید. با پرش، دویدن و استفاده از ابزارهای مختلف از موانع عبور می‌کنید و به مناطق جدید راه پیدا می‌کنید.

Minishoot’ Adventures PC-GOLDBERG

دانلود-بازی-Minishoot-Adventures

بازی مبارزات چالش‌برانگیزی هم دارد. می‌توانید با استفاده از سلاح‌ها و جادوهای مختلف با دشمنان متنوع و سرسخت مبارزه می‌کنید. حل معما هم یکی از المان‌های سرگرمی در این اثر محسوب می‌شود. برای پیشروی در بازی باید معماهای مختلف را حل کنید و از هوش خود استفاده کنید. بازی گرافیک پیکسلی جذابی دارد. دنیای بازی با گرافیک پیکسلی دوست‌داشتنی و رنگارنگ طراحی شده است. داستان حماسی هم کاملا درگیر کننده بوده و تا انتها برای دنبال کردن آن دلایل لازم را خواهید داشت. داستانی جذاب و پرماجرا را دنبال می‌کنید که شما را مجذوب خود خواهد کرد.

موسیقی متن بازی به زیبایی هرچه تمام‌تر فضای فانتزی و حماسی بازی را به تصویر می‌کشد. تنوع در محیط‌ها، دشمنان، معماها و سلاح‌ها، تجربه‌ای جذاب و سرگرم‌کننده را برای شما رقم خواهد زد. در کل می‌توان گفت که بازی Minishoot Adventures با گرافیک دوست‌داشتنی، داستانی جذاب و گیم‌پلی متنوع، تجربه‌ای لذت‌بخش را برای طرفداران بازی‌های اکشن-ماجراجویی به ارمغان می‌آورد. اگر به دنبال سفری پرهیجان در دنیایی فانتزی هستید، این بازی می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

اسکرین-شات-بازی-Minishoot-Adventures اسکرین-شات-بازی-Minishoot-Adventures اسکرین-شات-بازی-Minishoot-Adventures اسکرین-شات-بازی-Minishoot-Adventures اسکرین-شات-بازی-Minishoot-Adventures اسکرین-شات-بازی-Minishoot-Adventures info

Fly into a charming handcrafted world and go on an adventure that mixes up open exploration with crispy twin-stick shooter action. Fight your way from the shiny overworld to the deepest caves, improve your ship and overcome the dungeons’ bosses to rescue your friends!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Requires a 64-bit processor and operating system

Processor: Quad Core 2.6 GHZ

Memory: 8 GB RAM

Graphics: 2GB VRAM min

Storage: 2 GB available space

Sound Card: Any

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Minishoot Adventures برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..