تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Maniac برای کامپیوتر

4/5 - (1 امتیاز)

بازی Maniac در سبک اکشن اول شخص روان‌شناختی ارائه شده است که شما را در نقش یک بیمار روانی به نام جک قرار می‌دهد. جک برای رهایی از کابوس‌های وحشتناکش، داوطلبانه در یک آزمایش دارویی خطرناک شرکت می‌کند. اما این آزمایش عواقب غیرمنتظره‌ای به دنبال دارد و جک را به دنیایی آشفته و پر از هیولاهای ترسناک می‌برد. داستان بازی حول محور دو دنیا می‌چرخد: دنیای واقعی و دنیای ذهنی جک. در دنیای واقعی، جک با مشکلات روانی خود دست و پنجه نرم می‌کند. اما در دنیای ذهنی، او با هیولاهای ترسناکی روبرو می‌شود که تجسمی از کابوس‌ها و ترس‌های او هستند.

Maniac PC-GOLDBERG

دانلود-بازی-Maniac

گیم پلی بازی ترکیبی از تیراندازی، مخفی کاری و حل معما است. شما باید با استفاده از انواع سلاح‌های گرم و سرد با هیولاهای ترسناک مبارزه کنید. در برخی مواقع، بهترین راه برای پیشرفت در بازی، مخفی شدن از دید هیولاها و عبور از آن‌ها بدون جلب توجه است. برای باز کردن راه‌های جدید و پیشرفت در داستان، باید معماهای مختلفی را حل کنید. فضاسازی بازی تاریک و وهم‌آور است و به خوبی حس اضطراب و ترس را به بازیکن القا می‌کند. از ویژگی‌های کلیدی بازی می‌توانیم به داستانی روان‌شناختی و پیچیده، گیم پلی ترکیبی از تیراندازی، مخفی کاری و حل معما، فضاسازی تاریک و وهم‌آور و همچین هیولاهای ترسناک و طراحی شده با ظرافت اشاره کنیم.

بازی موسیقی متن جذابی هم متناسب با گرافیک بازی پخش خواهد کرد. در کل بازی Maniac انتخابی مناسب برای گیمرهایی است که به دنبال تجربه‌ای ترسناک و هیجان‌انگیز هستند. این بازی با داستانی پیچیده و فضاسازی تاریک، شما را به دنیایی پر از رمز و راز می‌برد و تا انتها غافلگیرتان خواهد کرد.

اسکرین-شات-بازی-Maniac اسکرین-شات-بازی-Maniac اسکرین-شات-بازی-Maniac اسکرین-شات-بازی-Maniac اسکرین-شات-بازی-Maniac اسکرین-شات-بازی-Maniac info

Ever just tired of it all? Ready for change? Wanna bet it all on sheer mayhem and destruction? In comes Maniac, a rogue-lite crime action game in which the world goes against you, and your insanity creates chaos!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS *: Windows 7 (SP1+)

Processor: X64 architecture with SSE2 instruction set support

Memory: 1 GB RAM

Graphics: DX10, DX11, and DX12-capable GPUs

DirectX: Version 10

Storage: 200 MB available space

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Maniac برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..