تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درباره فیلم رمانتیسم عماد و طوبا از داستان تا بازیگران و زمان اکران

الناز حبیبی به همراه مرحوم حسام محمودی و زنده یاد علی انصاریان در فیلمی به کارگردانی کاوه صباغ زاده بازی کرده اند که به تازگی اکران آنلاین شده است. در ادامه جزئیاتی درباره فیلم رمانتیسم عماد و طوبا را در نیک صالحی مشاهده کنید.

فیلم رمانتیسم عماد و طوبا

فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» ساخته کاوه صباغ‌زاده از ساعت ۲۰ چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ در بخش «سینما آنلاین» فیلم‌نت اکران آنلاین می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» آمده است: «وقتی سرنوشت برای اولین بار عماد و طوبا را روبه‌روی هم قرار داد، هر دو خوب می‌دانستند که عشق بیشتر یک مهارت است تا هیجان و تپش قلب و خارش پوست.»

فیلم رمانتیسم عماد و طوباحسام محمودی و الناز حبیبی

این فیلم تولید سال ۱۴۰۰ و دومین اثر سینمایی کاوه صباغ‌ زاده است. این فیلم در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در دو زمینه نامزد جایزه شد.

بازیگران فیلم الناز حبیبی، حسام محمودی، علی انصاریان، مرتضی علی عباس میرزایی، سانیا رمضانی، سام ولی‌پور با روایت: سارا بهرامی هستند.

الناز حبیبیالناز حبیبی

برخی از عوامل فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: کاوه صباغ‌زاده، تهیه کننده: مهدی صباغ‌زاده، مدیر فیلمبرداری: شهرام نجاریان، تدوین: پگاه احمدی، صدابردار: ساسان نخعی، صداگذاری و ترکیب صدا: آرش قاسمی، موسیقی: پیام آزادی، طراح صحنه: محمدرضا میرزامحمدی، طراح لباس: آرام موسوی، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح جلوه‌ های بصری: سینا قویدل، طراح جلوه‌ های ویژه: ایمان کرمیان، آرش آقابیک.

فیلم رمانتیسم عماد و طوبابازیگران فیلم رمانتیسم عماد و طوبا هنرنمایی الناز حبیبی و حسام محمودی

این فیلم از حیث روانشناسی از فیلم‌های به اصطلاح حال خوب کن است که تماشای آن در شرایط اجتماعی موجود که بسیاری از زندگی مشترک با بن بست یا ملال و افسردگی همراه شده می‌تواند راهگشا باشد و به تزریق امید در جامعه کمک کند.

الناز حبیبی و حسام محمودی به عنوان بازیگران این فیلم بازی خوبی ارائه می‌دهند و ای کاش در شخصیت‌پردازی آن‌ها یکدستی بیشتری را شاهد بودیم. با این همه به نظر می‌رسد فیلم در بین مخاطبان و خانواده‌ها با استقبال خوبی همراه شود.

فیلم رمانتیسم عماد و طوباحسام محمودی و الناز حبیبی

به ویژه اینکه روابط عاطفی در این دو سال کرونایی دچار آسیب شده و تماشای این فیلم می‌تواند به ترمیم آن کمک کند. به عبارت دیگر فیلم خاصیت تراپی هم دارد و می‌تواند به تخلیه و تزکیه روانی و عاطفی مخاطب بیانجامد.

علی انصاریانعلی انصاریان و حسام محمودی

اگر فیلم قبلی کاوه صباغ زاده «ایتالیا- ایتالیا» را دیده‌اید و دوست داشتید به احتمال زیاد از این فیلم هم رضایت خواهید داشت. با این همه و با وجود فضای شاد و سرخوشانه فیلم حضور علی انصاریان در این فیلم می‌تواند غم انگیز باشد،گرچه بازی او در اینجا دلنشین است.

فیلم رمانتیسم عماد و طوباالناز حبیبی در رمانتیسم عماد و طوبا فیلم رمانتیسم عماد و طوبا در آتش اکران سوخت

صباغ‌زاده تهیه کننده گفت: با توجه به شرایط خاص و رکود سهمگینی که همه ارکان جامعه ما طی دو سال اخیر به‌واسطه فراگیری ویروس کرونا با آن روبه‌رو شدند، طبیعی است که اکنون مسئولین و دست‌اندرکاران فرهنگی کشور نیز به فکر گرم کردن تنور سینما باشند. بله ما هم موافق گرم شدن تنور سینما هستیم اما آیا این اتفاق باید به قیمت سوختن فیلم ما رقم بخورد؟

الناز حبیبیالناز حبیبی و حسام محمودی

قرار نیست که فیلم‌هایی مثل «رمانتیسم عماد و طوبا» یا «منصور» هیزم این تنور شوند. متاسفانه این فیلم‌سوزی اتفاق افتاد و فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» در این آتش گرگرفته سوخت و نابود شد.

فیلم رمانتیسم عماد و طوباعکس حسام محمودی و الناز حبیبی

وی اضافه کرد: کاوه فیلمساز جوانی است که ایده‌ های خوبی در سر دارد و از سلامت فکری برخوردار است. او هیچ‌ گاه در فیلم‌ هایش به‌دنبال نشان دادن تلخی‌ ها و سیاهی‌ های جامعه و زندگی مردم نبوده است. چنین جوانانی باید برای ادامه دادن راهی که آغاز کرده‌ اند، تشویق شوند نه اینکه مخاطب چنین برخوردها و رفتارهایی قرار بگیرند.

علی انصاریانعلی انصاریان

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: درخواست من از مردم و کلیه سینما دوستان این است که فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» را در سینما تماشا کنند.

حسام محمودی و الناز حبیبیالناز حبیبی و حسام محمودی

این فیلم، فیلمی فرهنگی و سالم است که دست‌کم نیمی از سرمایه آن توسط بخش خصوصی تأمین شده و از حیث محتوا نیز پایبندی به زندگی و خانواده را ترویج می‌ کند.

ایسنا , فیلیموشات , تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درباره فیلم رمانتیسم عماد و طوبا از داستان تا بازیگران و زمان اکران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..