تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسامی ۳ عضو شهید سپاه در حوادث راسک و چابهار

اسامی ۳ عضو شهید سپاه در حوادث راسک و چابهار در حمله تروریستی شب گذشته راسک سه نفر از پاسداران سپاه الغدیر استان یزد به شهادت رسیدند 1 سیاسی 1403/01/16 شهادت سه نفر از پاسداران سپاه الغدیر استان یزد

به دنبال حمله تروریستی شب گذشته گروهک تروریستی جیش الظلم به مقرهای سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان، تعدادی از پاسداران سپاه الغدیر زخمی و شهید شدند.   

آنگونه که مهر روایت کرده، در این حمله تروریستی سه نفر از پاسداران سپاه الغدیر استان یزد به نام‌های امیر محسن حسن‌نژاد، حسین انتظاریان و حسین سرسنگی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: khabaronline.ir

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسامی ۳ عضو شهید سپاه در حوادث راسک و چابهار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..