تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Boti Byteland Overclocked – Deluxe Edition برای کامپیوتر

5/5 - (5 امتیاز)

در بازی Boti Byteland Overclocked یک پلتفرمر سه بعدی کلاسیک را می‌بینیم که با نوآوری ترکیب شده و می‌توانید در گیم‌پلی بازی از دابل جامپ، دش، اسلاید و المان‌های دیگر استفاده کنید. باید ترکیبات فوق العاده را با الهام از ماهیت تکنولوژیکی شکل داده و بازی را همکاری محور جلو ببرید. گیم‌پلی بازی یکپارچه بوده و می‌توانید در حالت‌های انفرادی در دو نفره از آن بهره ببرید. بوتی ربات دوست داشتنی شما است و همراهان جذابی همچون زیرو و وان به او کمک می‌کنند.

Boti: Byteland Overclocked – Deluxe Edition PC-RUNE

دانلود-بازی-Boti-Byteland-Overclocked

این سه دوست به دنبال خلاصی از باگ‌ها، ویروس‌ها و اشکالات متعدد رایانه‌ای بوده و دیالوگ‌های خنده‌داری را هم بین خود برقرار می‌کنند. بازی پیچ و تاب خوبی بر پایه پلتفرمینگ کلاسیک داشته و المان‌های آرکید خلاقانه مانند اسلایدهای موزیکال مبتنی بر ریتم و گیم‌پلی مغناطیسی هم در آن پیاده سازی شده است. اسرار دنیای سایبری بیتلند با الهام از کامپیوترها و فناری‌های جدید شکل گرفته و می‌توانید مجموعه‌ای از داده‌ها را در آن جمع آوری کنید. بازی از آثار اولد اسکول قدیمی هم الهام گرفته است و یقینا حس خوبی از گشت و گذار در آن خواهید داشت. باید روی گیم‌پلی بازی تسلط یافته و سرعت خود را بیشتر کنید.

تصاویر-بازی-Boti-Byteland-Overclocked تصاویر-بازی-Boti-Byteland-Overclocked تصاویر-بازی-Boti-Byteland-Overclocked تصاویر-بازی-Boti-Byteland-Overclocked تصاویر-بازی-Boti-Byteland-Overclocked تصاویر-بازی-Boti-Byteland-Overclocked info

Jump, Dash, Slide! Dive into a classic 3D platformer experience with Boti: Byteland Overclocked. Explore the awesomely stylized insides of a computer with Boti and save Byteland from an ominous threat. Play solo or team up with a friend in an engaging co-op mode.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Inter Core i7-8750H / AMD Ryzen 5825u

Memory: 8 GB RAM

Graphics: 1050Ti / Radeon graphics

DirectX: Version 11

Storage: 20 GB available space

Sound Card: DirectX Compatibile

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5 10400 // AMD ryzen 5 5600g

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia RTX 2060 // AMD RX 5700

DirectX: Version 11

Storage: 20 GB available space

Sound Card: DirectX Compatibile

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه RUNE:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه RUNE یا Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Boti Byteland Overclocked – Deluxe Edition برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..