تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا مدارس ۱۴ و ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است ؟

آیا۱۴فروردین تعطیل است؟

مدارس سراسر کشور از 28 اسفند 1403 تعطیل شدند و حالا سوال شده است که مدارس تا چندم فروردین 1403 تعطیل است و کی باز میشوند؟

دانش آموزان تا پایان ۲۸ اسفند باید به مدرسه می‌رفتند.اما بیشتر دانش آموزان از تاریخ ۲۶ اسفندماه به مدارس نرفتند و مدارس به صورت نیمه تعطیل بود.

تعطیلی مدارس ۱۴ و ۱۵ فروردین ؟

تا این لحظه دولت هیچ تصمیمی برای تعطیل رسمی اعلام کردن این روز نگرفته است؛ و مدارس و ادارات در روز ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ فعال هستند.

سیزده به در که همان روز طبیعت است مصادف است با روز دوشنبه و تعطیل رسمی است. با توجه به اینکه برخی از دانش آموزان و اولیا در سفر هستند و در این فکر هستند که مدارس تعطیل می‌شود احتمال می‌رود که این روز تعطیل باشد، اما طبق هر سال مدارس از روز ۱۴ فروردین به صورت حضوری باز است.

آیا مدارس ۱۴ و ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است ؟

مدارس تا چندم فروردین تعطیل است ؟

بعد از تعطیلات نوروز دانش آموزان از تاریخ ۱۴ فروردین باید به مدرسه بروند و مدارس دایر است.

باید گفت که مدارس از 14 فروردین 1403 بازگشایی خواهند شد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا مدارس ۱۴ و ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است ؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..