تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳۸ درصد راه‌های روستایی مریوان آسفالته است

دیاری استواری گفت: طول کل راه‌های این شهرستان ۶۷۰ کیلومتر بوده که از این میزان ۱۳۴ کیلومتر اصلی و ۴۳۶ کیلومتر روستایی است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان مریوان با بیان اینکه هم اکنون میزان راه‌های آسفالته روستایی این شهرستان به ۱۶۹ کیلومتر رسیده است، افزود: در حال حاضر ۳۸ درصد راه‌های روستایی این شهرستان آسفالت شده است.

وی با اعلام اینکه در سال گذشته، ۱۲ کیلومتر راه روستایی با اعتباری حدود ۶۰ میلیارد تومان آسفالت شد، افزود: در سال‌جاری برنامه‌هایی در دستور کار قرار دارد که این میزان ارتقا یابد.

استواری از روکش آسفالت محور باشماق به طول ۱۰ کیلومتر و لکه‌گیری مسیر باشماق به طول ۸ کیلومتر در سال ۱۴۰۲ خبر داد و یادآور شد: اجرای روشنایی تقاطع کولان تا سیف و نژمار در مجموع به طول ۲ هزار و ۷۰۰ متر از دیگر اقدامات شاخص این اداره در سال گذشته بود.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان مریوان خاطرنشان کرد: همچنین خط‌کشی به طول ۳۲۰ کیلومتر در حوزه استحفاظی این شهرستان و بازسازی و مرمت ۱۰۰ تابلو و علائم نیز صورت گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳۸ درصد راه‌های روستایی مریوان آسفالته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..