تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراخوانی متقاضیان پارس پس از تعطیلات نوروز ادامه پیدا می‌کند

اواخر اسفندماه بود که ایران‌خودرو مجوز تداوم تولید پارس را دریافت کرد. در پی صدور این مجوز از سوی سازمان ملی استاندارد، ایران‌خودرو به سراغ سفارش قطعات لازم رفته و قرار بر این شد که در بهار سال جاری، سدان پرطرفدار خود را به روی خط تولید بازگرداند.

با توجه به این شرایط، ایران‌خودرو وعده داده که پس از تعطیلات نوروزی، فراخوان تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه را برای متقاضیان پارس از سر می‌گیرد. بدین ترتیب، متقاضیانی که در سامانه یکپارچه برای خرید پارس ثبت‌نام کرده‌اند، دیگر نباید نگرانی بابت تحمیل طرح‌های تبدیل اجباری داشته باشند.

دی‌ماه سال گذشته بود که خبر توقف تولید پژو پارس پس از دو دهه جولان در خیابان‌های کشور منتشر شد. یکی از اصلی‌ترین مشکلات این ماشین، عدم سازگاری با استانداردهای ۸۵گانه بود. علیرغم تلاش‌های ایران‌خودرو، پژو پرشیا به دلیل قدیمی بودن پلتفرم خود قادر به میزبانی از استانداردهای لازم نبوده و تصمیم بر این شد که تولید خودرو نهایتا تا نیمه اول اسفندماه ادامه پیدا کند.

با انتشار این خبر، ایران‌خودرو طرح‌های جایگزین متعددی را برای متقاضیان ارائه داد و تسهیلاتی را برای این طرح‌ها در نظر گرفت. هرچند روز ۱۳ اسفندماه بود که رئیس سازمان ملی استاندارد، برگ سبز تداوم تولید پژو پارس را صادر کرد. به دنبال صدور مجوز نهایی تولید پارس در اواخر اسفندماه، ایکو فراخوان واریز وجه برای این خودرو را از سر گرفته و این روند را پس از تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داد.

داغ ترین اخبار هفته تانک ۳۰۰ به ایران رسید + عکس

تانک ۳۰۰ به ایران رسید + عکس آغاز فروش کراس‌اوور خانوادگی بایک X75 در روسیه با قیمت پایه کمتر از ۳ میلیون روبل

آغاز فروش کراس‌اوور خانوادگی بایک X75 در روسیه با قیمت پایه کمتر از ۳ میلیون روبل چطور خودرو اجاره کنیم؟

چطور خودرو اجاره کنیم؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراخوانی متقاضیان پارس پس از تعطیلات نوروز ادامه پیدا می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..