تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استایل شیک بازیگران در اکران فیلم آپاراتچی از فاطمه مسعودی فر تا تورج الوند

تاریخ بروزرسانی : 2024-03-26

گردآوری :

اشتراک گذاری :

یکی از آثار سینمایی که در نوبت اکران نوروزی قرار داست فیلمی با بازی هومن برق نورد و تورج الوند با فاطمه مسعودی فر می باشد. در ادامه تصاویری از مراسم اکران فیلم آپاراتچی را در Niksalehi مشاهده کنید.

اکران فیلم آپاراتچی

همزمان با دومین هفته از اکران‌های نوروزی، تیزر رسمی‌فیلم سینمایی «آپاراتچی» به کارگردانی قربانعلی طاهرفر منتشر شد.

فیلم سینمایی «آپاراتچی» ویژه برنامه نوروزی ۱۴۰۳ سینماهای سراسر کشور است که در شهرهای فاقد سینما نیز توسط سامانه اکران مردمی به نشانی Ekranmardomi.ir قابلیت اکران دارد.

اکران فیلم آپاراتچیهومن برق نورد با فاطمه مسعودی فر و تورج الوند

«آپاراتچی» ساخته قربانعلی طاهرفر، کارگردان تبریزی است و با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی، سازمان سینمایی سوره و مدرسه اندیشه و هنر ماه تولید شده است.

اکران فیلم آپاراتچیفاطمه مسعودی فر و تورج الوند

این فیلم در جشنواره فیلم فجر سال ۱۴۰۲ حضور داشت و شایسته دریافت جایزه ویژه هیأت داوران بخش نگاه نو شد.

اکران فیلم آپاراتچیبازیگران در اکران فیلم آپاراتچی قربانعلی طاهرفر کارگردان سینما

قربانعلی طاهرفر کارگردان سینما و تلویزیون می‌باشد. او در سال ۱۳۷۲ اولین فیلم خود را با نام خاک آشنا ساخته است. از جمله آثاری که ساخت آن‌ ها را بر عهده داشته است می‌ توان به مجموعه تلویزیونی سحرخیزان کوچک، فیلم ترمینال غرب، فیلم سینمایی آپاراتچی و… اشاره کرد.

اکران فیلم آپاراتچیتورج الوند

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «آپاراتچی» ماجرای شیرین زندگی کارگردانِ عشقِ سینمایی است که آشوبگر نیست اما اگر نیاز باشد همه جا را به آشوب می‌ کشد. او در میان دو عشق گرفتار شده؛ عشق به سینما و عشق به خانواده.

فاطمه مسعودی‌ فرفاطمه مسعودی‌ فر

بازیگران این فیلم عبارتنداند از تورج الوند، فاطمه مسعودی‌ فر، رضا ناجی، حسین عابدینی، وحید مبصری، ولی فروتن، امین گلستانه، پوریا میاندهی، شهرام خزرایی و با حضور بهنام تشکر، امید روحانی، علیرضا استادی و هومن برق نورد.

هومن برق نوردهومن برق نورد بازیگران در اکران فیلم آپاراتچی

مراسم اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی از ۶ فروردین در پردیس باغ کتاب تهران برگزار شد. در این مراسم تورج الوند، فاطمه مسعودی‌‌ فر، هومن برق‌ نورد و پوریا میاندهی از بازیگران و سجاد نصراللهی نسب تهیه‌ کننده فیلم حضور داشتند.

فاطمه مسعودی فر و تورج الوندفاطمه مسعودی فر و تورج الوند

گفتنی است فیلم«آپاراتچی»، به کارگردانی قربانعلی طاهرفر، یکی از فیلم‌های جشنواره فجر گذشته است که اولین اثر سینمایی فیلم‌ سازش به شمار می‌ آید و دیشب با حضور تعدادی از بازیگران و عوامل این فیلم سینمایی در پردیس سینمایی باغ کتاب به نمایش در آمده است.

اکران فیلم آپاراتچیاکران فیلم آپاراتچی هومن برق نوردهومن برق نورد تورج الوندتورج الوند

مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استایل شیک بازیگران در اکران فیلم آپاراتچی از فاطمه مسعودی فر تا تورج الوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..