تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حافظیه در صدر پربازدیدترین مکان‌های تعطیلات نوروزی

۱۸:۵۵ - ۰۶ فروردين ۱۴۰۳

۸۶۹۸۱۷۲

۱۸:۵۵ - ۰۶ فروردين ۱۴۰۳

۸۶۹۸۱۷۲

حافظیه در صدر پربازدیدترین مکان‌های تعطیلات نوروزی

دانلود PDF

حافظیه در صدر پربازدیدترین مکان‌های تعطیلات نوروزی

دانلود PDF

استان فارس با ثبت ۶۵۸ هزار و ۸۷۹ نفر بازدید، اصفهان با ۲۹۸ هزار و ۳۸۷ نفر، تهران با ۱۷۶ هزار و ۲۱ نفر، خوزستان با ۱۲۰ هزار و ۸۲۱ نفر و خراسان رضوی با ۱۰۵ هزار و ۸۸۰ نفر بیشترین بازدیدکننده را به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین بیشترین بازدیدکننده به ترتیب به مجموعه‌های حافظیه با ۱۹۵ هزار و ۴۵۵ نفر، تخت جمشید با ۱۳۹ هزار و ۱۵۳ نفر، سعدیه با ۱۱۲ هزار و ۶۰ نفر، مجموعه فرهنگی و تاریخی سعدآباد با ۷۴ هزار و ۹۳۳ نفر، ارگ کریم خانی ۷۲ هزار و ۶۷۹ نفر، باغ فین با ۷۰ هزار و ۵۸۳ نفر، کاخ چهلستون با ۶۵ هزار و ۶۱۶ نفر، عالی قاپو با ۶۲ هزار و ۴۴۴ نفر اختصاص دارد.

از لحاظ میزان بیشترین فروش بلیت مجموعه فرهنگی و تاریخی سعدآباد، مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان، حافظیه، تخت جمشید، مجموعه فرهنگی و تاریخی نیاوران، سعدیه، باغ فین، کاخ چهلستون، ارگ کریم خانی و عمارت عالی قاپو در صدر قرار دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حافظیه در صدر پربازدیدترین مکان‌های تعطیلات نوروزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..