تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی فیلم های سینمایی نوروز ۱۴۰۳ تلویزیون و زمان پخش آن ها

با معرفی سریال های شبکه های مختلف در ایام ماه مبارک رمضان و عید امسال این بار نوبت معرفی فیلم های سینمایی نوروز ۱۴۰۳ از شبکه های تلویزیون می باشد که در ادامه جزئیات را در نیک صالحی مشاهده کنید.

فیلم های سینمایی نوروز ۱۴۰۳

فیلم هایی که تلویزیون برای پخش در ایام عید به روی آنتن خواهد برد، در ژانرهای درام، اجتماعی، حادثه ای، خانوادگی، کودک و نوجوان (انیمیشن) و ورزشی هستند.

شبکه یک سیما از ۲۲ اسفند ماه تا ۲۴ فروردین ساعت ۲۳:۴۵ فیلم هایی همچون «گرن توریسمو»، «برهوت»، «سرباز»، «تلافی» و «خاکسپاری» را پخش می کند.

شبکه دو سیما هم در ساعت ۹ صبح با فیلم هایی همچون «کابوس آرزو»، «دنیای آرمان»، «هتل دردسرساز» و «شماره ۱۰» از ۱ فروردین تا ۱۷ فروردین با مخاطبانش همراه است.

شبکه سه سیما در ساعت ۲۴ فیلم های روز دنیا را پخش می کند. «ایندیانا جونز و گردنه سرنوشت»، «تبدیل شوندگان: نبرد ربات ها»، «به پیش»، «قاتلین ماه کامل»، «مگالون: حفره سهمگین» و «ضد» نمونه ای از این فیلم ها است که تا ۱۳ فروردین روی آنتن می رود.

فیلم های سینمایی نوروز 1403فیلم های سینمایی نوروز ۱۴۰۳

شبکه چهار سیما هم در ساعت ۲۰:۳۰ فیلم های «شهر سیارکی»، «ناپلئون»، «آدم کش»، «انجمن برف»، «فراری»، «رادیکال» و «ماه» را تدارک دیده است. این فیلم ها از ۲۹ اسفند تا عید سعید فطر (بجز شب های قدر) پخش می شود.

شبکه تهران ساعت ۹ در برنامه «تماشاخانه» ساعت ۱۳:۳۰ منتخبی از فیلم های سینمایی ایران و جهان را به روی آنتن می برد. «رود سرخ سرخ»، «سریع و خشن ۱۰»، «دریای عمیق»، «موفقیت بزرگ» و «هوک» فیلم هایی هستند که از ۲۹ اسفند تا ۱۳ فروردین از شبکه تهران پخش خواهند شد.

فیلم های سینمایی نوروز 1403سریال های نوروز ۱۴۰۳ معرفی فیلم های سینمایی نوروز ۱۴۰۳

شبکه امید نیز ساعت ۱۷ فیلم های نوروزی خود را در برنامه «فیلمستون» پخش می کند. این شبکه فیلم های «گودال فضایی»، «فیل شعبده باز»، «چوپای شگفت انگیز»، «بیرو»، «انجمن بشقاب پرنده ها» و … را از ۲۲ اسفند ماه تا ۱۷ فروردین نمایش می دهد.

شبکه کودک در ساعت ۱۴ فیلم های مناسب کودکان را پخش می کند. «برادران شگفت انگیز ماریو»، «فرار مرغی ـ دوران ناگتی»، «خرس های محافظ جنگل ـ ربات محافظ»، «پنگوئن ببری ۳ ـ قهرمانان جنگل»، «سفر اردکی» و «لوپتو» از جمله این فیلم هاست.

فیلم های سینمایی نوروز 1403فیلم و سریال های نوروز

شبکه نمایش هم در باکس ساعت ۲۳ فیلم هایی همچون «اکولایزر ۲ و ۳»، «سوسک آبی»، «ویکرام و ودا»، «خزنده» و «زمین سرگردان ۲» را پخش می کند. همچنین این شبکه در ساعات ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۱ بامداد با مخاطبان خود همراه است.

شبکه افق فیلم های خود را در ساعت ۱۳ پخش می کند که «تک تیرانداز»، «یه روز عالی»، «ضد حمله»، «دستگیری یک قاتل»، «مامور مخفی» و «غریب» از جمله آن هاست.

فیلم های سینمایی نوروز 1403فیلم های سینمایی تلویزیون در نوروز

شبکه سلامت فیلم های سینمایی خود را در ساعت ۱۲:۳۰ با زیرنویس ویژه ناشنوایان به روی آنتن می برد.

شبکه فراتر هم در ساعت ۲۳:۳۰ فیلم های «اعجوبه»، «مکانیک ـ زندگی دوباره»، «تلقین»، «دیوار بزرگ»، «مجرم» و «منصور» را پخش خواهد کرد که با کیفیت ۴K-HDR به نمایش در می آید.

فیلم های سینمایی نوروز 1403برنامه مهمونی مروری بر سریال های نوروز و ماه رمضان

به نظر می رسد سریال های مناسبتی تلویزیون برای عید نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۳ همان مسیری را دنبال می کنند که سریال های مناسبتی نوروز و رمضان ۱۴۰۲ دنبال کردند.

در نوروز گذشته که از قضا مانند امسال با ماه رمضان همزمان شده بود، سریال نون خ ۴ برای شبکه یک و آتش و باد برای شبکه ۳ تولید شد. اگرچه نون خ سریالی نوستالژیک به حساب می آید اما به گواه همه منتقدان و مخاطبان، سری چهارم این مجموعه یکی از ضعیف ترین فصل های این سریال بود.

سریالسریال هفت سر اژدها

وضعیت آتش و باد از این هم بدتر بود. این سریال با کمترین جذابیت، در بهترین زمان (بعد از اذان مغرب و همزمان با افطار) از شبکه پرمخاطب ۳ پخش می شد اما کمترین مخاطب را داشت.

به جز این دو سریال، سریال هایی مانند بچه زرنگ و آخرین اتوبوس هم ساخته شدند که حتی نتوانستند ۷ درصد مخاطب کسب کنند.

به نظر می رسد سریال های نوروزی امسال هم همان سرنوشت سریال های نوروزی سال گذشته را داشته باشند.

سریالسریال نون خ سریال و فیلم های سینمایی نوروز ۱۴۰۳

مهم ترین سریال نوروزی – رمضانی امسال، «زیرخاکی ۴» است. انصاف حکم می کند که زیر خاکی را یکی از معدود برگ های برنده صدا و سیما در چند سال اخیر بدانیم.

سریالسریال زیرخاکی

زیرخاکی ۱ و ۲ و ۳ از موفق ترین سریال های طنز چند سال اخیر بودند. صدا و سیما سعی کرد الگوی موفق گذشته را تکرار کند اما هنوز مشخص نیست که امسال، این الگو جواب می دهد یا نه. در حال حاضر، سریال زیرخاکی نتوانسته توقعات را برآورده کند اما هنوز برای قضاوت زود است.

سریالبازیگران سریال رستگاری

سریال شبکه ۳، «هفت سر اژدها» نام دارد. این سریال ساخته ابوالقاسم طالبی است و به مفاسد اقتصادی می پردازد. شروع این سریال نشان می دهد که قدرت جذب مخاطب را ندارد و احتمالا همان مسیری را پیش بگیرد که آتش و باد در سال ۱۴۰۲ پیش گرفت.

سریالبازیگران سریال نون خ

سریال شبکه ۲ «رستگاری» است. این سریال ساخته مسعود ده نمکی است. ده نمکی نشان داده مسیر سقوط را به خوبی می شناسد. سریال های اخیر او «فاجعه» بوده اند. او حالا سعی کرده یک سریال ماورایی بسازد اما به نظر می رسد از حالا باید یک «شکست» دیگر در کارنامه کارگردان اخراجی ها ثبت کنیم.

گفتنی است فیلم‌هایی که تلویزیون برای پخش در ایام عید به روی آنتن خواهد برد، در ژانر‌های درام، اجتماعی، حادثه ای، خانوادگی، کودک و نوجوان (انیمیشن) و ورزشی هستند.

ایسنا , روزیاتو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی فیلم های سینمایی نوروز ۱۴۰۳ تلویزیون و زمان پخش آن ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..