تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه چیز درباره فیلم نوروز از بازیگران ایرانی و ترکی تا داستان و زمان اکران

فیلم سهیل موفق برای اکران نوروزی آماده شده و هنرمند برجسته کشورمان علی نصیریان در این اثر سینمایی هنرنمایی کرده است. در ادامه عکس و بیوگرافی بازیگران فیلم نوروز را در نیک صالحی مشاهده کنید.

بازیگران فیلم نوروز

فیلم «نوروز» به کارگردانی سهیل موفق و به تهیه‌کنندگی محمدرضا نادری یکی از فیلم‌های بخش سودای سیمرغ چهل و دومین جشنواره فیلم فجر بود که در روزهای آخر جشنواره رونمایی شد.

این فیلم که فضایی فانتزی دارد و هم برای مخاطب کودک و نوجوان و هم بزرگسال جذابیت‌هایی می‌تواند داشته باشد، داستان تلاش عمونوروز برای آمدن بهار است.

علی نصیریان که نیمه بهمن‌ماه سالروز تولدش بود، در جدیدترین فیلمش نقش عمو نوروز را بازی کرده و همراه مهدی هاشمی که نقش فیروز را دارد، برخی ترانه‌های قدیمی نوروزی را در این آوازخوانی کرده‌اند.

بازیگران فیلم نوروزنمایی از فیلم نوروز

سعید خانی – مدیر دفتر پخش خانه فیلم – که مسئولیت بخش این فیلم را برعهده دارد، به ایسنا گفت: با توجه به موضوع فیلم «نوروز»، برای نمایش آن در نوبت اکران نوروزی متقاضی هستیم. البته اکران نوروزی معمولا در وزارت ارشاد چیده می‌شود ولی بنا بر انچه به دفاتر پخش برای ارائه درخواست‌ها اعلام شد، ما هم متقاضی هستیم.

در «نوروز» در کنار علی نصیریان و مهدی هاشمی، شبنم مقدمی، افشین هاشمی، مهتاب ثروتی، سیاوش چراغی‌ پور، علی آرا، طاها شادی‌ فر و سحر حسینی هم بازی کرده‌ اند.

همچنین علی بوراک سیلان یکی از بازیگران شناخته شده ترکیه هم که به واسط پخش سریال‌های ترکی برای مخاطبان ایرانی آشناست، در این فیلم بازی کرده است.

بازیگران فیلم نوروزبازیگران فیلم نوروز خلاصه داستان فیلم سینمایی نوروز

در خلاصه داستان فیلم نوروز آمده است: «نوروز در راه است، اما اهریمن در کمین است تا نوروز و بهار را از بین ببرد. عمو نوروز در مسیر کلبه ننه سرما و جست‌وجوی حاجی فیروز دچار سانحه می‌شود و طوفانی بزرگ آغاز می‌شود…» عکس‌های این فیلم را در انتهای مطلب حتما ببینید تا فضای فانتزی اثر بیشتر دستتان بیاید. داستانی از رخدادهای امروز به افسانه‌های بسیار گفته شده.

فیلم نوروز جدیدترین ساخته سهیل موفق در مقام کارگردان است که سابقه ساخت آثار کودک و نوجوان را در کارنامه دارد و حضور او و فیلمش در جشنواره فیلم فجر نشان‌دهنده تنوع موضوعات در این دوره از جشنواره است.

علی بوراک سیلانعلی بوراک سیلان

علی نصیریان، شبنم مقدمی، مهدی هاشمی، افشین هاشمی، مهتاب ثروتی، سیاوش چراغی‌پور، علی آرا، طاها شادی‌فر، سحر حسینی و علی بوراک سیلان بازیگران این فیلم هستند.

از عوامل اصلی هم می‌توان به مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: علی جناب، منشی صحنه: سعیده دلیریان، مدیر تولید: مهدی چراغی، طراح لباس: آزاده قوام، طراح صحنه: سیامک کاری‌نژاد، طراح گریم: محسن دارسنج، صدابردار: منصور شهبازی، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، جلوه‌های ویژه‌ میدانی: آرش آقابیک، جلوه‌های بصری: امیر ولیخانی، تدوین: کاوه ایمانی، موسیقی: بهمن دهقانیار و عکاس: سمیرا بخشی نام برد.

بازیگران فیلم نوروزبازیگران فیلم نوروز سهیل موفق کارگردان

سهیل موفق : همواره سعی می‌کنم در تمامی کارهایم، خانواده را در نظر بگیرم و فیلمی را بسازم که کودکان بتوانند در کنار خانواده‌هایشان آن را تماشا کنند‌. زمانی که فیلم «پاستاریونی» را می‌ساختم، توجه دخترم به بابانوئل و کریسمس جلب شده بود و من را به مغازه‌هایی می‌برد که وسایل این جشن به فروش می‌رسد.

از آن زمان له بعد این مساله برایم دغدغه‌ای شد و تصمیم گرفتیم تا فیلم بعدی‌‌ام، درباره نوروز باشد. حدود ۵ سال به دنبال سرمایه‌گذار بودیم. چندین کشور نوروز را جشن می‌گیرند و اکنون محدود به مرز جغرافیایی ما نیست.

برای ما درد بود که نمی‌ توانستیم سرمایه‌گذار پیدا کنیم. خیلی سخت توانستیم با استاد علی نصیریان ارتباط بگیریم و زمانی که فیلمنامه را به او دادیم، در خانه خودشان نقش را اتود زدند و ما از این اتفاق حیرت‌زده شدیم که استادِ به این بزرگی چقدر عاشق آیین‌های باستانی است. برخی از ترانه‌های فیلم را خود استاد نصیریان و برخی دیگر را علی بحرینی نوشتند.

بازیگران فیلم نوروزبازیگران خردسال فیلم نوروز معرفی بازیگران فیلم نوروز

علی نصیریان متولد ۱۵ بهمن ۱۳۱۳ در تهران است. وی از سال ۱۳۲۹ فعالیت حرفه ای خود را آغاز نمود. او در سال ۱۳۸۰ به‌ عنوان یکی از چهره‌های ماندگار ایرانی در رشته بازیگری تئاتر و سینما شناخته شد و نشان درجه‌ یک هنری را دریافت کرد. وی در سال ۱۳۶۲، نقش قاضی شارح را در سریال سربداران بازی کرد، نقشی که بین تمام نقش‌هایش تا آن تاریخ منحصر به فرد بود.

علی نصیریانعلی نصیریان

شبنم مقدمی بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون وی متولد ۱۳۵۱ در تهران است. دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی و دانش آموخته آموزشگاه آزاد بازیگری امین تارخ است. او فعالیت خود در رادیو را در سال ۷۷ با اجرای برنامه “خانه کاغذی” به کارگردانی شهرام کرمی آغاز کرد.

شبنم مقدمیشبنم مقدمی

مهدی هاشمی متولد ۱۶ آذر ۱۳۲۵ در لنگرود است. وی از سال ۱۳۴۸ فعالیت خود را در عرصه بازیگری تئاتر آغاز نمود. او بارها به خاطر نقش آفرینی‌ هایش در سینما و تلویزیون تحسین شده و در آثار کارگردانان بزرگ سینمای ایران چون بهرام بیضایی، رخشان بنی‌اعتماد و کیانوش عیاری نقش آفرینی کرده‌ است.

مهدی هاشمیمهدی هاشمی

افشین هاشمی متولد ۲۰ مهر ۱۳۵۴ در تهران و دارای مدرک مهندس شیمی از دانشگاه صنعت نفت آبادان و کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشکده سینما تئاتر، دانشگاه هنر است و از سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را آغاز نمود و با بازی در فیلم خیلی دور خیلی نزدیک پا به عرصه سینما گذاشت.

افشین هاشمیافشین هاشمی

مهتاب ثروتی متولد ۲ بهمن ۱۳۷۰ در تهران است و فارغ التحصیل لیسانس رشته عکاسی می باشد و از عکاسی در سریال و تلویزیون شروع کرد سپس به عنوان بازیگر وارد تئاتر شد و حالا در سینما و تلویزیون حضور دارد. وی یک خواهر بنام نگین و یک برادر بنام امیر دارد.

مهتاب ثروتیمهتاب ثروتی

سیاوش چراغی پور بازیگر معروف ایرانی متولد اول فروردین ماه سال ۱۳۴۲ اهل کرمانشاه است ، از ۲۵ سالگی با تئاتر آغاز کرد و با سریال لیسانسه ها در تلویزیون به شهرت رسید . در خانواده ای کورد زبان در قصر شیرین کرمانشاه متولد و پرورش یافته است.

ایسنا , فیلیمو شات , آریا پیکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه چیز درباره فیلم نوروز از بازیگران ایرانی و ترکی تا داستان و زمان اکران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..