تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«زندگی پس از زندگی» قبل از افطار میزبان مخاطبان است

۰۸:۰۷ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۲

۸۶۸۵۸۶۷

۰۸:۰۷ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۲

۸۶۸۵۸۶۷

«زندگی پس از زندگی» قبل از افطار میزبان مخاطبان است

دانلود PDF

«زندگی پس از زندگی» قبل از افطار میزبان مخاطبان است

دانلود PDF

روزهای قبل خبری در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه «تداخل زمان پخش برنامه پرمخاطب «زندگی پس از زندگی» با سایر ویژه‌برنامه‌های افطار موجب شده تا مدیران سیما ساعت پخش جدیدی را برای آن در نظر بگیرند بنابراین فصل پنجم «زندگی پس از زندگی» همزمان با سریال‌های مناسبتی رمضان پخش می‌شود و باید با مجموعه‌های نمایشی رقابت کند» اما عباس موزون که علاوه بر اجرای این برنامه تهیه کننده «زندگی پس از زندگی» است این خیر را تکذیب کرد.

بنابر اعلام کانال اطلاع‌رسانی برنامه «زندگی پس از زندگی» امسال در فصل پنجم برنامه مدت زمان هر قسمت، یک ساعت و نیم است و قرار است حتی یک روز زودتر از آغاز ماه مبارک رمضان (۲۱ اسفند ۱۴۰۲) آغاز شود تا به پیشواز این ماه مبارک برود؛ زیرا تعداد قسمت‌های برنامه امسال سی و یک قسمت است و بیشتر از روز‌های ماه مبارک است.

 این برنامه هر روز حوالی ساعت ۱۷ به روی آنتن شبکه ۴ سیما خواهد رفت؛ «زندگی پس از زندگی» دو بار در طول روز بازپخش خواهد شد و به زودی ساعات آن نیز مشخص خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««زندگی پس از زندگی» قبل از افطار میزبان مخاطبان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..