تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییر چهره صد در صدی هنرمندانی که بعد از گذشت ۳۰ سال قابل شناسایی نیستند

برخی سلبریتی ها و چهره های معروف هستند که بدون هیچ دلیلی به سادگی نمی توان آنها را در جوانی شان تصور کرد. به گزارش Niksalehi گویی به محض آنکه به سن خاصی رسیدند در همان سن منجمد شدند و دیگر با چهره قبلی خود شباهتی ندارند.

عکس دوران جوانی چهره های معروف

تصاویر منتخب از چهره قبل و بعد بازیگرانی که مشاهده می کنید به دلیل سن، تکامل شخصی و یا جادوی میکاپ و پروتز و … چنان تغییر چهره دارند که شاید حتی باور نکنید هر دو عکس متعلق به یک نفر است.

دنیایی که در آن زندگی می کنیم شبیه یک بوم پویاست که مدام با رنگ های مختلف نقاشی شده و در گذر زمان مدام در حال تغییر و تکامل است. از آغاز تمدن انسانی گرفته تا عصر مدرن، همیشه “تغییر” وجود داشته و جوامع، فرهنگ ها و هویت های انسانی را شکل داده است.

ایان مک کلن بازیگر سرشناس انگلیسی متولد ۱۹۳۹ که حرفه او در سینما و تئاتر از نمایشنامه های شکسپیر گرفته تا فیلم های علمی تخیلی و فانتزی بیش از هفتاد سال است که تداوم داشته است.

چهره های معروفایان مک کلن

کالین فرث بازیگر و تهیه کننده متولد ۱۹۶۰ که تاکنون برنده جایزه اسکار، گلدن گلوب و بفتا شده و در سال ۲۰۱۱ در لیست صد فرد تاثیرگذار جهان مجله تایم قرار داشت.

بازیگر کالین فرثکالین فرث

رالف فاینز بازیگر، فیلمساز و کارگردان متولد ۱۹۶۲ یکی از سرشناس ترین و به گزارش نیک صالحی محبوب ترین بازیگران بریتانیا محسوب می شود.

دوره جوانی چهره های معروفرالف فاینز

کریستوفر واکن بازیگر متولد ۱۹۴۳ که جوایز بسیار زیادی از اسکار گرفته تا امی و بفتا و … داشته و معمولا فیلم هایش فروش گیشه بالایی داشتند.

کریستوفر واکنبازیگر مشهور کریستوفر واکن

ویلم دفو بازیگر متولد ۱۹۵۵ از هنرپیشه هاییست که برای ایفای نقش های بسیار متنوع شناخته شده و جوایز زیادی در کارنامه کاری خود دارد.

ویلم دفوبازیگر ویلم دفو تغییر شکل بازیگران هالیوود

مارک روفالو بازیگر متولد ۱۹۶۷ که از سال ۲۰۱۲ به بعد برای بازی در نقش بروس بنر در مجموعه فیلم های دنیای سینمایی مارول به شهرت بین المللی رسید.

مارک روفالوبازیگر مشهور مارک روفالو

ریکی جرویز کمدین، نویسنده و بازیگر انگلیسی متولد ۱۹۶۱ که برای سریال هایی همچون “اداره”، “زندگی خیلی کوتاهه”، “زندگی پس از مرگ” و… شهرت دارد.

ریکی جرویزکمدین و بازیگر ریکی جرویز

بیل موری بازیگر و کمدین پیشکسوت متولد ۱۹۵۰ که برای داشتن نوعی مزاح خاص در فیلم هایش معروف است.

بیل موریبازیگر سرشناس بیل موری

ریچارد گی یر بازیگر متولد ۱۹۴۹ که برای فیلم های مختلفی از جمله فیلم موزیکال شیکاگو شناخته شده است.

ریچارد گی یربازیگر مشهور ریچارد گی یر

لئوناردو دیکاپریو بازیگر متولد ۱۹۷۴ و از پردرآمدترین بازیگران دنیا که با فیلم تایتانیک به شهرت رسید و برای فیلم “بازگشته” جایزه اسکار کسب کرد.

عکس قبل و بعد چهره های معروفبازیگر تایتانیک لئوناردو دیکاپریو

تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی نیک صالحی

بخش اختصاصی نیک صالحی

منبع: brightside، wikipedia




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییر چهره صد در صدی هنرمندانی که بعد از گذشت ۳۰ سال قابل شناسایی نیستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..