تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Taxi Life برای کامپیوتر – نسخه فشرده ElAmigos

اولین رای باشید!

بازی Taxi Life A City Driving Simulator یک تجربه شبیه‌ساز رانندگی تاکسی است که شما را به شهر بارسلونا خواهد برد. در این بازی شما نقش یک راننده تاکسی را بر عهده دارید که باید مسافران را در خیابان‌های شلوغ شهر جابه‌جا کنید و شرکت خود را گسترش دهید. رانندگی تاکسی در شهر بارسلونا یقینا هیجان بالایی به‌همراه خواهد داشت. خیابان‌های شلوغ، ترافیک سنگین و قوانین رانندگی را باید رعایت کنید تا مسافران را به موقع به مقصدشان برسانید. ارتقا و شخصی‌سازی تاکسی‌ها را هم می‌توانید داشته باشید. می‌توانید تاکسی خود را با رنگ‌ها، رینگ‌ها و لوازم جانبی مختلف ارتقا و شخصی‌سازی کنید.

Taxi Life: A City Driving Simulator PC-ElAmigos

دانلود-بازی-Taxi-Life

مدیریت شرکت تاکسیرانی برعهده شما قرار دارد. می‌توانید رانندگان جدید استخدام کنید، ناوگان تاکسی خود را گسترش دهید و به مشتریان خدمات بهتری ارائه دهید. با شخصیت‌های مختلف در شهر بارسلونا آشنا می‌شوید و داستان‌های جالبی را از آنها خواهید شنید. گرافیک و صداگذاری واقع‌گرایانه هم از دیگر نکات مثبت بازی است. گرافیک بازی به گونه‌ای است که حس رانندگی واقعی تاکسی را به شما می‌دهد. صداگذاری بازی نیز بسیار واقع‌گرایانه است و حس حضور در شهر بارسلونا را به شما القا می‌کند. ویژگی‌های کلیدی بازی تنها شامل این موارد نمی‌شوند.

شبیه‌سازی رانندگی تاکسی واقع‌گرایانه به گونه‌ای طراحی شده است که حس رانندگی واقعی تاکسی را به شما می‌دهد. شهر بارسلونا جلوه‌ای زیبا از جهانی است که همیشه دوست داشتید در آن رانندگی کنید.

اسکرین-شات-بازی-Taxi-Life اسکرین-شات-بازی-Taxi-Life اسکرین-شات-بازی-Taxi-Life اسکرین-شات-بازی-Taxi-Life اسکرین-شات-بازی-Taxi-Life اسکرین-شات-بازی-Taxi-Life info

Climb into the driver’s seat of your car and your business, transport passengers across Barcelona and grow your company! Can you help relieve the transportation challenges of a city that never sleeps?

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5-7600 or AMD Ryzen 5 2600

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760, 4 GB or AMD Radeon RX 560, 4 GB

DirectX: Version 12

Network: Broadband Internet connection

Storage: 6 GB available space

Additional Notes: Low 720p @ 30 FPS

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 11

Processor: Intel Core i7-11700K or AMD Ryzen 7 5800X

Memory: 12 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1660S, 6 GB or AMD Radeon RX 5600 XT, 6 GB

DirectX: Version 12

Storage: 6 GB available space

Additional Notes: High 1080p @ 60 FPS

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه ElAmigos:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Taxi Life برای کامپیوتر – نسخه فشرده ElAmigos»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..