تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی REVEIL برای کامپیوتر – نسخه FLT

اولین رای باشید!

بازی REVEIL را می‌توانیم اثری در سبک ماجراجویی و معمایی بدانیم که شما را به دنیایی اسرارآمیز و پر رمز و راز می‌برد. در این بازی شما نقش شخصیتی را بر عهده دارید که به دنبال کشف رازهای گذشته خود و دنیای اطرافش است. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که شما در مکانی عجیب و ناآشنا به هوش می‌آیید. هیچ چیز از گذشته خود به یاد نمی‌آورید و تنها سرنخی که دارید، یک طلسم مرموز است. با استفاده از این طلسم و حل معماهای مختلف، باید راه خود را در دنیای این اثر پیدا کنید و به دنبال پاسخ سوالات خود باشید. در طول بازی با شخصیت‌های مختلفی ملاقات خواهید کرد که هر کدام داستانی برای گفتن دارند.

REVEIL PC-FLT

دانلود-بازی-REVEIL

برخی از آنها به شما در حل معماها و پیدا کردن راهتان کمک می‌کنند، اما برخی دیگر ممکن است مانعی در مسیر شما باشند. این اثر دارای گرافیک هنری منحصر به فردی است که به زیبایی دنیای اسرارآمیز بازی را به تصویر می‌کشد. موسیقی متن بازی نیز به حس تعلیق و رمز و راز کمک می‌کند. بازی اثری مناسب برای کسانی است که به دنبال تجربه‌ای متفاوت و چالش‌برانگیز هستند. اگر از طرفداران بازی‌های ماجراجویی و معمایی هستید، REVEIL را از دست ندهید!

اسکرین-شات-بازی-REVEIL اسکرین-شات-بازی-REVEIL اسکرین-شات-بازی-REVEIL اسکرین-شات-بازی-REVEIL اسکرین-شات-بازی-REVEIL اسکرین-شات-بازی-REVEIL info

REVEIL is a narrative first-person psycho-thriller game that focuses on story, puzzles and exploration. Find out what’s going on inside Walter Thompson and what his dark past at the Nelson Bros Circus has to do with it.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10/11

Processor: Intel Core i7-11370H / AMD Ryzen 7 3750H

Memory: 12 GB RAM

Graphics: Intel Iris Xe / AMD RX Vega 10

DirectX: Version 11

Storage: 30 GB available space

Sound Card: DirectX compatible

Additional Notes: Recommended for Full HD @ 30 FPS

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10/11

Processor: Intel Core i5-8400 / AMD Ryzen 5 1600X

Memory: 16 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 1060 / Radeon RX 580 / Intel Arc A380

DirectX: Version 11

Storage: 30 GB available space

Sound Card: DirectX compatible

Additional Notes: Recommended for Full HD @ 60 FPS

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه FLT را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی REVEIL برای کامپیوتر – نسخه FLT»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..