تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Zoria Age of Shattering برای کامپیوتر – نسخه FitGirl

اولین رای باشید!

بازی Zoria: Age of Shattering یک تجربه ناب در سبک نقش‌آفرینی حماسی است که شما را به دنیایی فانتزی و پر از رمز و راز می‌برد. در این بازی شما نقش شخصیتی را بر عهده دارید که باید در برابر ظلم و تاریکی قد علم کند و سرنوشت دنیای Zoria را رقم زند. داستان بازی در زمانی اتفاق می‌افتد که تاریکی بر Zoria سایه افکنده است. خورشید رو به خاموشی است و مردم در ناامیدی به سر می‌برند. شما در نقش “The Chosen One”، تنها کسی هستید که می‌تواند با استفاده از قدرت‌های جادویی خود، تاریکی را شکست داده و خورشید را به Zoria بازگرداند.

Zoria: Age of Shattering PC-FLT | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Zoria

در طول بازی شما با دشمنان مختلفی روبرو خواهید شد که باید با استفاده از شمشیر، جادو و مهارت‌های خود آنها را شکست دهید. همچنین می‌توانید با شخصیت‌های مختلفی در Zoria ملاقات کنید و از آنها در سفر خود کمک بگیرید. Zoria: Age of Shattering دارای گرافیکی زیبا و چشم‌نواز است که دنیای فانتزی بازی را به تصویر می‌کشد. موسیقی متن بازی نیز حماسی و جذاب است و به بالا رفتن حس هیجان و ماجراجویی کمک می‌کند. داستانی جذاب و پرماجرا که شما را تا انتها مجذوب خود خواهد کرد. همچنین با استفاده از شمشیر، جادو و مهارت‌های مختلف، دشمنان خود را شکست دهید.

دنیای فانتزی بازی را نباید فراموش کنیم. دنیایی زیبا و پر از رمز و راز که منتظر کشف شدن توسط شما است. شخصیت‌های متنوع ثانیه به ثانیه شما را شگفت‌زده خواهند کرد. با شخصیت‌های مختلف در Zoria ملاقات کنید و از آنها در سفر خود کمک بگیرید.

اسکرین-شات-بازی-Zoria اسکرین-شات-بازی-Zoria اسکرین-شات-بازی-Zoria اسکرین-شات-بازی-Zoria اسکرین-شات-بازی-Zoria اسکرین-شات-بازی-Zoria info

A squad-based tactical RPG with fluid turn-based combat, outpost, and followers management, set in the expansive fantasy world of Zoria. Lead a team of four heroes with their unique skills and perks. Every team member contributes to undertaken battles.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS *: Windows 7/8/8.1/10 (64 bit)

Processor: Intel Core i5 / AMD Ryzen 3 or better

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 1050 / AMD RX 560 (4GB+ of VRAM)

DirectX: Version 11

Storage: 30 GB available space

Additional Notes: SSD strongly recommended

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 (64-bit) or newer

Processor: Intel Core i7 8700K / AMD Ryzen 5 3600 or better

Memory: 16 GB RAM

Graphics: Nvidia 2060 / RX 5700 XT (6GB+ of VRAM)

DirectX: Version 11

Storage: 30 GB available space

Additional Notes: SSD strongly recommended

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه FLT را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Zoria Age of Shattering برای کامپیوتر – نسخه FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..