تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی KeepUp Survival برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

بازی KeepUp Survival را می‌توانیم یک بازی بقا در سبک اول شخص بدانیم که شما را در یک جزیره متروک رها می‌کند. در این بازی شما باید برای زنده ماندن تلاش کنید، غذا و آب پیدا کنید، سرپناه بسازید و با خطرات مختلفی که در جزیره وجود دارد روبرو شوید. در این بازی شما با محیط زیست جزیره آشنا می‌شوید. جزیره پر از منابع مختلفی است که می‌توانید برای زنده ماندن از آنها استفاده کنید. غذا و آب پیدا هم باید کنید. برای زنده ماندن باید به دنبال غذا و آب باشید. می‌توانید میوه‌های وحشی را جمع‌آوری کنید، شکار کنید و یا از آب رودخانه استفاده کنید.

KeepUp Survival PC-TENOKE

آپدیت بازی Update v20240306-TENOKE اضافه شد

دانلود-بازی-KeepUp-Survival

ساخت سرپناه یکی از وظایف اصلی شما در این اثر است. برای محافظت از خود در برابر خطرات جزیره، باید سرپناهی بسازید. می‌توانید از چوب، سنگ و دیگر مواد موجود در جزیره برای ساخت سرپناه استفاده کنید. همچنین باید با خطرات مختلف روبرو ‌شوید. در جزیره خطرات مختلفی مانند حیوانات وحشی، بیماری‌ها و بلایای طبیعی وجود دارد که باید با آنها روبرو شوید. ابزارهای مختلفی هم برای ساخت و ساز وجود دارد. برای زنده ماندن و پیشرفت در بازی، می‌توانید ابزارهای مختلفی مانند چاقو، تبر و نیزه بسازید. مهارت‌های خود را هم می‌بایست در بازی ارتقا ‌دهید.

با انجام فعالیت‌های مختلف در بازی، می‌توانید مهارت‌های خود را در زمینه‌های مختلف مانند شکار، جمع‌آوری منابع و ساخت و ساز ارتقا دهید. در کل بازی KeepUp Survival دارای گرافیکی واقع‌گرایانه است که به شما حس حضور در یک جزیره متروک را می‌دهد و از لحظه لحظه آن لذت خواهید برد.

اسکرین-شات-بازی-KeepUp-Survival اسکرین-شات-بازی-KeepUp-Survival اسکرین-شات-بازی-KeepUp-Survival اسکرین-شات-بازی-KeepUp-Survival اسکرین-شات-بازی-KeepUp-Survival اسکرین-شات-بازی-KeepUp-Survival info

Welcome to a world of survival on a deserted island, characterized by an incredible wildlife and abandoned structures. Immerse yourself in a game set in a natural and post-apocalyptic environment where your primary task is to survive in KeepUp Survival.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 / 11 – 64Bit

Processor: 6 Cores or better

Memory: 8 GB RAM

Graphics: 6GB Vram or better

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 18 GB available space

Additional Notes: SSD Recommended / It can be played offline

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 / 11 – 64Bit

Processor: 8 Cores or better

Memory: 8 GB RAM

Graphics: 8GB Vram or better

DirectX: Version 12

Network: Broadband Internet connection

Storage: 18 GB available space

Additional Notes: SSD Recommended / It can be played offline

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه TENOKE:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه TENOKE را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی KeepUp Survival برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..