تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استایل چهره ها در بزرگداشت علی نصیریان از بهاره افشاری تا پژمان بازغی

تاریخ بروزرسانی : 2024-03-09

گردآوری :

اشتراک گذاری :

چهره های مشهور کشورمان در مراسم رونمایی از کتاب نگاهی به زندگی و آثار علی نصیریان که همراه با نکوداشت این هنرمند پیشکسوت می باشد حضور داشتند. در ادامه تصاویری از بزرگداشت علی نصیریان را در نیک صالحی مشاهده کنید.

بزرگداشت علی نصیریان

آیین بزرگداشت و رونمایی از کتاب زندگینامه استاد علی نصیریان نوشته نگار حسینی امروز را به روز علی نصیریان بدل کرد. در جریان برگزاری آیین رونمایی از کتاب نگاهی به زندگی و آثار علی نصیریان در پردیس ملت، سعیده صالح غفاری مدیرعامل انجمن اتیسم ایران از استاد نصیریان تشکر کرد. در این روز سالن اصلی پردیس سینماگالری ملت به نام این هنرمند پیشکسوت نامگذاری شد.

بزرگداشت علی نصیریان شهاب حسینی و استاد علی نصیریان

به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، آیین نکوداشت استاد علی نصیریان و رونمایی از کتاب «نگاهی به زندگی و آثار علی نصیریان» که توسط نگار حسینی نوشته شده و انتشارات فرهنگ معاصر در ۳۴۸ صفحه منتشر کرده است.

بزرگداشت علی نصیریانبهمن فرمان ارا در بزرگداشت علی نصیریان بزرگداشت علی نصیریانشهاب حسینی بزرگداشت علی نصیریانبهاره افشاری درباره کتاب بازیگر پیشکسوت

در این کتاب علاوه بر روایت زندگی شخصی و هنری استاد نصیریان، رخدادهای هنری دهه بیست تا نود هجری شمسی هم مرور می شود.

در بخشی از کتاب «نگاهی به زندگی و آثار علی نصیریان» آمده است: «خیلی‌ها به من می‌گویند بیایید و تجربیات خود را در زمینه بازیگری و تئاتر منتقل کنید. خب چه چیزی را منتقل کنم؟ بیایم و به نسل جدید بگویم که در دوران دبیرستان برای تمرینات تئاتر گوشه پارک شهر که تازه داشتند درخت می‌کاشتند و حتی دیوار و نرده نداشت ما می‌رفتیم یک گوشه تمرین می‌ کردیم؟

بزرگداشت علی نصیریانپژمان بازغی

نسل جدید با پارامترهای امروزی می‌گوید خب شما دیوانه بوده‌اید! می‌خواهم بگویم که کسی نبود، جا نداشتیم یعنی نه ورک شاپی بود، نه جایی بود، نه اداره تئاتری بود، نه مرکز هنرهای نمایشی، نه تالار رودکی، نه فلان، نه سنگلج، هیچی هیچ جایی و ما در این شرایط تمرین و کار می‌کردیم».

بزرگداشت علی نصیریاناستاد علی نصیریان اسماعیل محرابیاسماعیل محرابی بانیپال شومونبانیپال شومون مراسم بزرگداشت علی نصیریان

کارنامه هنری او بی‌نیاز از معرفی است اما کمتر هنرمندی مانند او داریم که در آستانه ۹۰ سالگی همچنان بتواند با ذوق و استعدادش تماشاگر را خیره کند. اما فقط بحث توانمندی هنری نیست که هنرمندان مستعد، کم نداشته‌ایم، علی نصیریان اما قدر خود را می‌داند.

بهروز رضویبهروز رضوی

درباره هر موضوعی، اظهار نظر نمی‌کند و حتی به سختی به گفتگوهای مطبوعاتی تن می‌ دهد. اگر موضوعی برایش جذابیت داشته باشد، در چند جمله کوتاه، نظر خود را به صورت شفاف بیان می‌کند که نمونه‌ های آن واکنش به حذف درس ادبیات از کنکور است و نیز دفاع از هنرمندان سیاه‌باز در برابر نظرات غیر کاشناسانه یکی از مدیران شهرداری که سیاه‌ بازان را به نژادپرستی محکوم کرده بود.

ایرج رادایرج راد

آیین نکوداشت و رونمایی از کتاب زندگی نامه علی نصیریان به کوشش نگار حسینی در پردیس ملت برگزار شد و چهره های از جمله شهاب حسینی، پژمان بازغی، سینا ساعی ،بانیپال شومون ، سارا روستاپور ، اسماعیل محرابی ، اکرم محمدی ، صبا سهیلی و … در این مراسم حضور داشتند.

اکرم محمدیاکرم محمدی بزرگداشت علی نصیریانشهاب حسینی در بزرگداشت علی نصیریان سارا روستاپورسارا روستاپور صبا سهیلیصبا سهیلی

صبا , ایسنا , اینستاگرام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استایل چهره ها در بزرگداشت علی نصیریان از بهاره افشاری تا پژمان بازغی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..