تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بر پایی نمایشگاه ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز در لرستان

نمایشگاه فروش بهاره ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ از امروز تا ۲۸ اسفند در خرم آباد و هفت شهر دیگر استان برپا شد .

بر پایی نمایشگاه ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز در لرستانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان عصر امروز جمعه ۱۸ اسفند سال ۱۴۰۲ در حاشیه افتتاح نمایشگاه فروشگاه بهاره این شهرستان در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه با حضور واحد‌های تولیدی، صنفی و توزیعی استان‌های همجوار برپا شده است.

بهمن جعفری گفت: در نمایشگاه بهاره ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، ۱۴۰ غرفه کالا‌های مورد نیاز را ارائه می‌کنند.

جعفری، پوشاک، خشکبار، گوشت و مرغ، کالا‌های موردنیاز شب عید از قبیل شیرینی و آجیل را از جمله کالا‌های قابل عرضه در این نمایشگاه عنوان کرد.

جعفری با بیان اینکه کالا‌های عرضه شده در نمایشگاه با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی نسبت به بازار به فروش می‌رسند، افزود: بازرسین اتاق اصناف، صمت و جهاد کشاورزی بر نحوه توزیع و عرضه غرفه‌ها نظارت دارند.

وی بیان داشت: همزمان با برپایی این نمایشگاه در مرکز استان، در ۷ شهرستان دیگر استان این نمایشگاه برپا خواهد شد

مدیرکل صمت لرستان با بیان اینکه نمایشگاه فروشگاه بهاره ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ از امروز تا ۲۸ اسفند از ساعت ۱۰ آماده عرضه کالا به مردم خواهد بود، افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده  هیچ‌گونه کمبودی در خصوص کالا‌های اساسی در سطح عرضه نداریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بر پایی نمایشگاه ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز در لرستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..