تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی SpellMaster The Saga برای کامپیوتر

3.8/5 - (5 امتیاز)

در بازی SpellMaster The Saga می‌توانید بخشی از یک داستان هیجان انگیز باشید. خدایان تاریکی آماده حمله به جهان Aliion ها هستند. جایی در بیرون از مرزی‌های چنین جهانی ماجراجویی شما شروع خواهد شد. باید کم کم خودتان را آماده کرده و نقش جادوگری را بازی کنید که بنا به سسرنوشت خود، به دنیایی از ناشناخته‌ها تبعید شده است. حال شما در این بازی باید شعبده بازی از آکادمی باشید که کم کم مهارت‌های خود را ارتقا داده و می‌توانید تهدیدهای جهان را پایان دهید. دنیای باز این اثر دارای محیط فانتزی و حماسی بوده و جادوها، هیولاها و رازهای بسیاری در انتظار شما خواهد بود.

SpellMaster: The Saga v0.8.5.10 PC-ElAmigos

دانلود-بازی-SpellMaster-The-Saga

کافی است که مصنوعات قدیمی را مطالعه کرده و با ساخت طلسم‌ها جلو بروید. نقشه‌هایی هم برای ساخت و ساز ساختمان در پیش شما قرار دهد و امکان ایجاد و بهبود تجهیزات خود را هم در بازی خواهید داشت. می‌توانید معجون‌هایی را دم کرده و از آن‌ها بهره ببرید. طومارهایی از طلسم‌ها در غیر ممکن‌ترین جاها پیدا خواهند شد و شما باید ابتدا آموزش دیده و سپس از آن‌ها استفاده کنند. در جاهایی از نقشه هیولاها پرسه می‌زنند و دزدها هم در سایه‌ها پنهان شده‌اند. آکادمی جادویی، جادوگری را به افراد دیگر نیز آموزش داده است و شما در آن ماموریت‌های جانبی بسیار زیادی را خواهید داشت.

تصاویر-بازی-SpellMaster-The-Saga تصاویر-بازی-SpellMaster-The-Saga تصاویر-بازی-SpellMaster-The-Saga تصاویر-بازی-SpellMaster-The-Saga تصاویر-بازی-SpellMaster-The-Saga تصاویر-بازی-SpellMaster-The-Saga info

SpellMaster – The Saga is an RPG inspired by the Gothic series, which combines adventure with the construction and management of a magical academy. Gameplay takes place in an open, seamless world filled with secrets, mysteries, terrible monsters, and varied NPCs.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64-bit Windows 7, 64-bit Windows 8 (8.1) or 64-bit Windows 10

Processor: Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz / AMD CPU Phenom II X4 940

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 770 2GB / AMD Radeon R9 280 3GB

DirectX: Version 11

Storage: 20 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64-bit Windows 7, 64-bit Windows 8 (8.1) or 64-bit Windows 10

Processor: Intel CPU Core i7 3770 3.4 GHz / AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz

Memory: 16 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060 6GB / AMD Radeon RX 480 4GB

DirectX: Version 11

Storage: 20 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه ElAmigos:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی SpellMaster The Saga برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..