تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقیف محموله نفتی آمریکا توسط ایران

۱۱:۳۰ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۲

۸۶۸۴۵۹۸

۱۱:۳۰ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۲

۸۶۸۴۵۹۸

توقیف محموله نفتی آمریکا توسط ایران

دانلود PDF

توقیف محموله نفتی آمریکا توسط ایران

دانلود PDF

در پی تحریم‌های کشور‌های غربی و به طور ویژه آمریکا که منجر به جلوگیری فروش دارو‌های مورد نیاز برای بیماران پروانه‌ای توسط یک شرکت سوئدی شده و صدمات شدید جسمانی و روحی را بر آن‌ها وارد ساخته است، بیماران پروانه‌ای (EB) شکایتی را علیه ایالات متحده آمریکا در دادگاه حقوقی روابط بین‌الملل (شعبه ۵۵) تهران انجام دادند.

بر همین اساس، با پیگیری‌های حقوقی انجام گرفته توسط وکیل پرونده، در نهایت دادگاه حکم توقیف محموله نفتی آمریکایی کشتی ADVANTAGE SWEET در خلیج فارس را صادر کرده و این کشتی توقیف شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقیف محموله نفتی آمریکا توسط ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..