تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت سامانه بارشی و وزش باد در فارس از فردا ۱۴ اسفندماه

مسعود حقیقت مدیرکل هواشناسی فارس با اشاره به فعالیت سامانه بارشی از بعد از ظهر دوشنبه ۱۴ اسفندماه در استان، اظهار کرد: این سامانه تا اوایل وقت سه شنبه ۱۵ اسفندماه در استان پابرجاست.

او ادامه داد: فعالیت این سامانه موجب بارش باران می‌شود و در مناطق سردسیر شمالی استان بارش پراکنده را در پی خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی فارس تصریح کرد: این سامانه در روز دوشنبه ۱۴ اسفندماه مناطق شمال غرب بویژه شمال غرب استان و شهرستان‌های سپیدان، رستم، نورآباد ممسنی، کوهچنار، کازرون و غرب اقلید را فرا می‌گیرد.

او اضافه کرد: این سامانه بارشی در روز سه شنبه ۱۵ اسفندماه مناطق سپیدان، رستم و نورآباد ممسنی را دربرمی گیرد.

حقیقت گفت: از آنجا که این سامانه موجب لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید خواهد شد، توصیه می‌شود: شهروندان در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها توقف نکنند و از سفر‌های غیرضروری بویژه در آزادراه شیراز – اصفهان خودداری کنند.

وزش باد استان را فرامی گیرد

او بیان کرد: همچنین وزش باد شدید از فردا دوشنبه ۱۴ اسفندماه مناطق شمالی و شرقی استان بویژه شهرستان های آباده، خرم بید (صفاشهر)، ارسنجان، اقلید، بوانات، پاسارگاد، سرچهان، بختگان، نی ریز و استهبان را فرا می‌گیرد و تا اواخر وقت همین روز پابرجاست.

 مدیرکل هواشناسی فارس اضافه کرد: با توجه به اینکه با وزش باد احتمال سقوط اشیا از ارتفاعات، سقوط تابلو‌های تبلیغاتی و شکستن نهال‌ها و درختان کهنسال وجود دارد، توصیه می‌شود: سازه‌های موقت محکم شوند، از پارک خودرو در حاشیه ساختمان‌های نیمه کاره و درختان کهنسال خودداری شود و سم یا محلول پاشی باغات و مزارع انجام نشود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت سامانه بارشی و وزش باد در فارس از فردا ۱۴ اسفندماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..