تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Ranch Simulator برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

4.3/5 - (21 امتیاز)

در بازی Ranch Simulator شما قرار است که افتخار و شادی را به پدر بزرگ خود بازگردانید. پدر بزرگ شما دارنده‌ی مزرعه‌ی بسیار بزرگی است که در آن کشاورزی و دامداری می‌کند و حال شما هستید که باید خانواده را در روزهای سختی که قرار دارد، نجات داده و بتوانید شرایط را تغییر دهید. شما با این کار می‌توانید شادی و خوشحالی را دوباره به مزرعه برگردازنده و پدر بزرگ خود را نیز شاد کنید. در ابتدا خانه‌ی ویرانی را می‌بینیم که از بحرانی بودن شرایط حکایت دارد.

این بازی تمام مهارت‌ها و توانایی‌های شما را محک خواهد زد و می‌توانید منطقه را به مرفه‌ترین مزرعه خود تبدیل کنید. به هر حال شما در ابتدا تنها هستید و البته که در ادامه می‌توانید از شخصیت‌های دیگر هم در این راه کمک بگیرید. بازی شما را در شرایطی قرار می‌دهد که باید همه چیز را بازسازی کرده و بتوانید احیای مجدد و باشکواهی را برای مزرعه فراهم کنید. شما به زمان و هزینه نیاز دارید تا این تغییرات را می‌توانید در مزرعه ایجاد کنید.

Ranch Simulator – Build Farm Hunt PC-TENOKE | FitGirl Repack

آپدیت بازی Update v1.033-TENOKE اضافه شد

دانلود-بازی-Ranch-Simulator

در بازی Ranch Simulator می‌توانید از دام‌های خود نیز محافظت کرده و پروژه‌هایی را به سرانجام برسانید. شما باید مهارت‌های دامداری خود را افزایش داده و نظارت سودآوری روی آن‌ها داشته باشید. دامداری از مسائل روزمره شما است و می‌توانید با تغذیه و آبیاری صحیح، باعث افزایش دام‌ها و در نتیجه سودآوری خودتان شوید. بازی درامد بیشتری از این راه برای شما خواهد داشت و می‌توانید به‌صورت سخت‌تری ماموریت‌های خود را در بازی به سرانجام برسانید. شما باید به شکار رفته و یک محیط جهان باز و بسیار بزرگ را روبروی خود داشته باشید. اسلحه‌های قابل اعتماد خود را انتخاب کرده و سعی کنید که به شکار گوزن و خرس بروید. بازی شما را در برابر گرگ‌های گرسنه قرا خواهد داد و باید بتوانید در نهایت رویای پدربزرگ خود را به سرانجام رسانید.

تصاویر-بازی-Ranch-Simulator تصاویر-بازی-Ranch-Simulator تصاویر-بازی-Ranch-Simulator تصاویر-بازی-Ranch-Simulator تصاویر-بازی-Ranch-Simulator تصاویر-بازی-Ranch-Simulator info

It was once your grandfather’s pride-and-joy, but your family ranch has fallen on hard times and it’s up to you to turn things around. Sitting in a remote forested valley, the dilapidated homestead will test all your abilities as you attempt to turn it into the most prosperous ranch in the region – either alone or in up to four player co-op multiplayer.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 (64-bit versions only)

Processor: Intel Core i5-3570K or AMD FX-8310

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD Radeon RX 470

DirectX: Version 12

Storage: 15 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 (64-bit versions only)

Processor: Intel Core i7-4790 or AMD Ryzen 3 3200G

Memory: 12 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB / GTX 1660 Super or Radeon RX 590

DirectX: Version 12

Storage: 15 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه TENOKE:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه TENOKE را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Ranch Simulator برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..