تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Time Survivors برای کامپیوتر – نسخه TENOKE

اولین رای باشید!

بازی Time Survivors یک بازی ویدئویی نقش‌آفرینی اکشن است که توسط استودیوی مستقل Lunar Chili توسعه یافته است. بازی در یک دنیای آخرالزمانی پس از یک جنگ هسته‌ای جریان دارد و بازیکنان کنترل یک گروه از بازماندگان را بر عهده می‌گیرند که باید برای زنده ماندن در این دنیای خطرناک تلاش کنند. بازی در یک دنیای آخرالزمانی پس از یک جنگ هسته‌ای جریان دارد. بازیکنان کنترل یک گروه از بازماندگان را بر عهده می‌گیرند که باید برای زنده ماندن در این دنیای خطرناک تلاش کنند. آنها باید با دشمنان، بیماری‌ها و کمبود منابع مبارزه کنند.

Time Survivors PC-TENOKE

آپدیت بازی Update v1.07-TENOKE اضافه شد

دانلود-بازی-Time-Survivors

بازی دارای یک داستان پیچیده و چند شاخه است که بر اساس انتخاب‌های بازیکنان شکل می‌گیرد. بازیکنان می‌توانند بر اساس ارزش‌ها و انگیزه‌های خود، شخصیت‌های خود را توسعه دهند و بر نتیجه داستان تأثیر بگذارند. بازی دارای یک گیم‌پلی ترکیبی از اکشن و نقش‌آفرینی است. بازیکنان می‌توانند از طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها و توانایی‌ها برای مبارزه با دشمنان استفاده کنند. همچنین می‌توانند با دیگر بازماندگان ارتباط برقرار کنند و با آنها همکاری کنند تا دنیای جدیدی را بسازند. بازی دارای یک سیستم مبارزه مبتنی بر نوبت‌بندی است. بازیکنان می‌توانند از طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها و توانایی‌ها برای حمله به دشمنان خود استفاده کنند. همچنین می‌توانند از دستور‌های ویژه برای ایجاد ترکیبات قدرتمند استفاده کنند.

اسکرین-شات-بازی-Time-Survivors اسکرین-شات-بازی-Time-Survivors اسکرین-شات-بازی-Time-Survivors اسکرین-شات-بازی-Time-Survivors اسکرین-شات-بازی-Time-Survivors اسکرین-شات-بازی-Time-Survivors info

The Most Historically Inaccurate Roguelike Ever Made. Slay hordes of minions as Lincoln, Tesla, Cleopatra and other historic heroes with unique abilities! Fight through various historical eras, collect resources, unlock and enhance gameplay through a deep skill-tree metaprogression.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10

Processor: Intel i5-7200U @ 2.50GHz

Memory: 8 GB RAM

DirectX: Version 11

Storage: 1 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه TENOKE:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه TENOKE را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Time Survivors برای کامپیوتر – نسخه TENOKE»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..