تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Ultros برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

اولین رای باشید!

داستان بازی Ultros در دنیایی عجیب و غریب و چندوجهی به نام “Sarcophagus” روایت می‌شود. بازیکن کنترل موجودی کیهانی را در دست می‌گیرد که در این دنیا گیر افتاده است. این موجود باید با کاوش در Sarcophagus، حل معماها و مبارزه با دشمنان، راهی برای فرار از این دنیای اسرارآمیز پیدا کند. گیم‌پلی این اثر ترکیبی از اکتشاف، حل معما و مبارزه است. بازیکن باید از محیط اطراف خود برای پیدا کردن آیتم‌ها، حل معماها و پیشروی در بازی استفاده کند. علاوه بر این، بازیکن باید با استفاده از سلاح‌های مختلف، از جمله سلاح‌های گرم، سلاح‌های سرد و جادو، با دشمنان مبارزه کند. از ویژگی‌های بازی هم می‌توانیم به گرافیک و جلوه‌های بصری منحصر به فرد و روانگردان اشاره کنیم.

Ultros PC-FitGirl Repack

دانلود-بازی-Ultros

بازی در کل داستانی عمیق و رمزآلود داشته و کمک می‌کند که علاقه فراوانی برای گشت و گذار در بازی داشته باشید. گیم‌پلی چالش‌برانگیز و متنوع بوده و می‌توانید به موسیقی متن فوق العاده جذاب هم دسترسی پیدا کنید. سیستم ارتقای شخصیت بازی هم عالی بوده و تا انتهای بازی شما را درگیر مکانیسم خود خواهد کرد.

اسکرین-شات-بازی-Ultros اسکرین-شات-بازی-Ultros اسکرین-شات-بازی-Ultros اسکرین-شات-بازی-Ultros اسکرین-شات-بازی-Ultros info

ULTROS is a psychedelic metroidvania where you wake up stranded on The Sarcophagus — a cosmic uterus holding an ancient, demonic being. Trapped in the loop of a black hole, you will have to explore The Sarcophagus and meet its inhabitants to understand the part you play.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS *: Windows 7

Processor: Intel Core i5 (5th Gen)

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GT 750M

Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 11

Processor: Intel Core i5 (6th Gen)

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 850M

Storage: 6 GB available space

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Ultros برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..