تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جواب رد دیبالا به درخواست سردار آزمون

۰۲:۰۹ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲

۸۶۷۷۹۷۴

۰۲:۰۹ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲

۸۶۷۷۹۷۴

جواب رد دیبالا به درخواست سردار آزمون

دانلود PDF

جواب رد دیبالا به درخواست سردار آزمون

دانلود PDF

پائولو دیبالا ستاره رم که در دیدار تیمش مقابل تورینو هت تریک کرد، طبق سنت همیشگی فوتبال، توپ مسابقه را بعد از هت تریک با خودش برد. سردار آزمون پس از تبریک به دیبالا، از او درخواست کرد که توپ را به او بدهد. دیبالا با شوخی توپ را به سمت آزمون گرفت، اما فوراً دوباره آن را پس گرفت و ستاره ایرانی را فریب داد که باعث خنده آزمون شد.

ستاره آرژانتینی در مصاحبه بعد از بازی گفت: سردار از من خواست توپ را به او بدهم، اما فکر نمی‌کنم بتوانم این کار را انجام دهم (خنده). به‌طور کلی توپ‌هایی که بعد از هت‌تریک جمع می‌کنم را به خانه مادرم خواهم برد. به همین خاطر آزمون هیچ شانسی برای گرفتن آن ندارد (خنده)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جواب رد دیبالا به درخواست سردار آزمون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..