تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در صورت ادامه جنگ غزه، آمریکا را غافلگیر خواهیم کرد

ضیف الله الشامی:

وزیر اطلاع رسانی دولت صنعا گفت: ادامه جنگ علیه غزه به معنای ادامه عملیات ما در دریای سرخ و دریای عرب است و آمریکا از توانمندی‌های نیرو‌های مسلح یمن، شوکه و شگفت زده خواهد شد.

 در صورت تداوم حمله‌ها به غزه، آمریکا را شگفت زده می‌کنیم 

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، وزیر اطلاع رسانی دولت صنعا در گفتگو با شبکه تلویزیونی «المیادین» تاکید کرد: تداوم جنگ علیه غزه و لغو نشدن محاصره آن، به معنای ادامه عملیات یمن در دریای سرخ و دریای عرب است.

«ضیف الله الشامی» در گفتگو با این شبکه خبری افزود: در صورت متوقف نشدن حمله‌های اسرائیل علیه منطقه غزه، اقدام‌های غافلگیرکننده جدیدی در راه خواهد بود.

او گفت: تداوم جنگ علیه غزه به معنای تداوم عملیات ما در دریای سرخ و دریای عرب است و آمریکا از توانمندی‌های نیرو‌های مسلح یمن، شوکه و شگفت زده خواهد شد.

الشامی تصریح کرد: توقف جنگ علیه غزه به معنای توقف بمباران ها، حمله‌ها و بازداشت‌ها و نیز وارد کردن کمک‌ها به منطقه غزه است.

او گفت: ملت یمن امروز درباره مسئله بزرگی متحد شده است و دشمن از همگرایی جامعه و قشر‌های مردم یمن وحشت دارد و برخی مزدوران تلاش می‌کنند از آب گل آلود ماهی بگیرند و نقش صنعا را در حمایت از غزه از میان ببرند.

الشامی در ادامه از همگرایی جامعه یمن پس از موضع تاریخی صنعا درباره مسئله فلسطین خبر داد.

وزیر اطلاع رسانی دولت صنعا درباره بازگشایی راه‌ها میان استان‌های یمن گفت: ما با بازگشایی راه‌ها به شکل ایمن در سرتاسر یمن موافقیم، به شرط آنکه بهره برداری سیاسی برای تحقق هدف‌های نظامی صورت نگیرد.

او افزود: صنعا با بازگشایی راه‌ها در یمن طبق طرحی بررسی شده و روشمند و با تضمین عدم تجاوز به شهروندان موافق است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در صورت ادامه جنگ غزه، آمریکا را غافلگیر خواهیم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..