تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی News Tower برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

اولین رای باشید!

بازی News Tower زندگی یک ناشر با نفوذ را در شهر نیویورک روایت می‌کند. او در دهه ۱۹۳۰ زندگی می‌کند و باید خط تحریریه وی را مشخص کنید. شما می‌توانید داستان‌های خبری مختلف را در جهان جستجو کرده و آن‌ها را منتشر کنید. باید مراقبت‌های لازم را هم داشته باشید. مافیا، شهردار و سایر جناح‌ها می‌توانند از نفوذ شما در شهر استفاده کرده و برای چاپ خبرهای خودشان استفاده کنند. باید شرافت خود را حفظ کرده و در برابر خواست آن‌ها سر خم نکنید. آزادی مطبوعات را در نظر داشته و اجازه ندهید که حقیقت پشت پرده باقی بماند. می‌توانید داستان مردمان مختلف را روایت کرده و شهر را به جای بهتری برای زندگی تبدیل کنید.

News Tower (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-News-Tower

بازی برخی از لحظات کلیدی و جذاب داشته کاملا به خود شما بستگی دارد که چه اخباری را روایت خواهید کرد. می‌توانید از موضوعات مورد علاقه خودتان هم برای روایت استفاده کرده و اخبار مناسب را منتشر کنید. اخبار هیجان انگیز را در سراسر آمریکا جستجو کرده و ببینید که با علایق خواننده شما مطابقت دارد یا خیر.

اسکرین-شات-بازی-News-Tower اسکرین-شات-بازی-News-Tower اسکرین-شات-بازی-News-Tower اسکرین-شات-بازی-News-Tower اسکرین-شات-بازی-News-Tower اسکرین-شات-بازی-News-Tower info

Develop your newspaper and become New York’s new media mogul! In this tycoon, build and manage your newspaper from printer to toilet. Create your editorial line and lead your journalists through unique 1930’s stories and dig out the latest scoops!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS *: Windows 7 64-bit

Processor: Intel Core i3 6100 or AMD FX-4350

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Discrete GPU 1GB VRAM

DirectX: Version 11

Storage: 3 GB available space

Sound Card: any

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی News Tower برای کامپیوتر – نسخه Early-Access»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..