تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Revival Recolonization برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

3/5 - (1 امتیاز)

بازی Revival Recolonization را می‌توانیم یک نسخه پسا آپوک از Earth بدانیم که در سبک استراتژیکی ارائه شده و جهان و قوانین حاصی را در آن می‌بینیم. قوانین بازی در لحظات کلیدی تغییر پیدا کرده و تجربه‌ای عمیق و بسیار جذاب را به شما خواهد داد. سیاره‌ای دگرگون شده را باید کاوش کرده و مذاکرات خود را برای کسب سرزمین‌های جدید ادامه دهید. باید نور تمدنرا به مستعمره‌های انسانی در حال پسرفت آورده و بشریت را برای جنگ با یک موجود مستبد آماده کنید. سطح بی سابقه‌ای از آزادی در انتظار شما بوده و فضای وسیعی را هم در اختیار خواهید داشت که با آن بازی کنید.

Revival: Recolonization v0.8.394 (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-Revival-Recolonization

تغییرات ناگهانی آب و هوایی را هم در کنار هجوم زامبی‌ها داریم و در نهایت، منتظر یک شگفتی خواهید بود. یک سیستم دستوری دقیق هم داریم که به شما امکان می‌دهد تا سیاره‌ها را به‌صورت زمینی شکل دهید. قوانین بازی در مناطق خاصی از نقشه به خوبی تنظیم شده است و می‌توانید با شرایط جدید سازگار شوید. نیروهای خود را با اجزای مختلف تجهیز کرده و ارتشی را با سبک بازی خود ایجاد کنید. فرماندهی آن‌ها را برعهده گرفته و تاکتیک‌های خود را هم در نبردهای نوبتی وارد کنید. بازی در کل چند ساعت تجربه جالب برای‌تان به همراه خواهد داشت.

تصاویر-بازی-Revival-Recolonization تصاویر-بازی-Revival-Recolonization تصاویر-بازی-Revival-Recolonization تصاویر-بازی-Revival-Recolonization تصاویر-بازی-Revival-Recolonization تصاویر-بازی-Revival-Recolonization info

Set in a post-apoc version of Earth, Revival is a 4x strategy game where the world and its rules can change at key moments, creating a deep and highly replayable experience.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions)

Processor: Intel Core i5 (5th Generation) / AMD Ryzen 5 (or equivalents)

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVidia GTX 1050 / AMD RX550 (or equivalents)

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions)

Processor: Intel Core i7 2.8GHz / AMD Ryzen 7 (or equivalents)

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVidia GTX 1080 / AMD 6600 (or equivalents)

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Revival Recolonization برای کامپیوتر – نسخه Early-Access»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..